Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Thursday, March 19, 2015

ESP BERBEZA DENGAN PROTEIN SOYA YANG LAIN

Unknown | 5:14 PM |
Untuk pengetahuan anda ESP Shaklee SATU-SATUNYA Protein soya tanpa Kolestrol dan rendah Indeks Glisemik..Tersangat lah sesuai untuk mereka yang mempunyai KENCING MANIS kerana glukos dibebaskan perlahan-lahan ke dalam darah..Sebab itu mereka yang minum ESP atau pengidap diabetis minum ESP akan kekal bertenaga tanpa menaikan gula dalam darah..ESP BERBEZA dengan protein lain kerana setiap pengambilan 3 sudu besar sehari akan membantu menambahkan keperluan protein sebanyak 14 gram,jika dicampur dengan pengambilan protein yang kita makan, maka lengkap lah keprluan protein anda dalam seharian itu.Sebab itu lah..kita sangat memerlukan PROTEIN TAMBAHAN..





SANGAT MENAKJUBKAN !!  1 TIN ESP dihasilkan daripada 30KG KACANG SOYA !! Bayangkan kalau kita nak makan 30kg kacang soya?? agak larat tak?? Sebab itulah ESP ni BERBEZA dengan protein soya yang lain..ESP ni ditanam secara ORGANIK,dan Cara pemprosesan nya dikawal dengan ketat untu menjaga KUALITI yang dihasilkan..ESP merupkan Protein soya NON GMO iaitu tidak di ubah genetiknya.




ESP SANGAT MENARIK..kerana ia membantu mencukupi pengambilan protein kita dalam seharian..Dengan satu hidangan saja umpama anda mengambil 2x ganda daging, 4 x ganda telur dan 12 x ganda susu..Haa..banyak kan yang anda dapat kan.. Maka tak salah saya kata ESP merupakan pilihan terbaik untu anda.

Kepada anda yang ingin mendapatkan ESP..jangan tunggu lama-lama..jika tunggu lama anda melambatkan kebaikan ESP menyerap ditubuh anda..dan melambat kesan yang KABOMM untuk anda rasai..


# Saya Mahu Bantu Ramai Lagi Untuk Lebih Sihat #

Shaklee Independent Distributor [1082620]    
Call / Sms /whatsapp  :013-5000902 
FB:  Vitamin Juhaidajoe  (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan) 

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...