Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Tuesday, March 10, 2015

Tesimoni ESP >>> Kulit wajah Gebu Berseri serta Awet Muda>>> Stok ESP habis 70 tin setiap bulan!!

juhaida joe | 11:10 AM |
Assalammualaikum semua...hai..lama tak berceloteh kat sini...nak bagi tau kepada yang belum tahu lagi..bulan ni PROMOSI ESP (Energizing Soy Protein) tau...memang bulan ni harga runtuh..rugi tak rembat promosi bulan ni..bulan depan..mayb lagi mahal..sebab GST kan..So jadi penguna Bijak..buat stok siap-siap k..


Ok jom jue nak share TESTIMONI yang memang TERBAIK..ESP ni memang protein terbaik untuk meraka mahukan kelihatan awet muda dan mereka yang mahukan kulit yang halus mulus,cerah berseri..



Pengambilan ESP (Energizing Soy Protein) adalah KUNCI mengekalkan awet muda,kulit wajah lebih berseri BERBEZA mereka mereka yang tidak mengambilnya.





Haa...BEST kan tengok wajah beliau kan....nampak lagi muda dari sebelum ni..
ESP ni pulihkan sel-sel dari dalam...bila dari dalam sihat Insyaallah terserlahkan kulit sihat dan cantik gitu..

Ok untuk anda yang tak sabar nak cuba ESP ni ..boleh contact Jue untuk maklumat lebih lanjut..

Meh sambar cepat2.
rembat 2 botol sorang. harga murah sangat..bukan senang nak dapat harga macam ni bulan lain dah..

So, siapa yang NAK HARGA PROMOSI ni, cepat2  SMS/WHATSAPP saya ye!

# Saya Mahu Bantu Ramai Lagi Untuk Lebih Sihat #

Shaklee Independent Distributor [1082620]    
Call / Sms /whatsapp  :013-5000902 
FB:  Vitamin Juhaidajoe  (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan) 

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...