Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Monday, November 25, 2013

Kelebihan Carotomax Shaklee

Unknown | 2:00 PM |
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

ASSALAMMUALAIKUM..


Carotomax Shaklee

ok..sekarang saya nak cerita tentang kelebihan Caratomax Shaklee ni...Shaklee Caratomax  merupakan salah satu vitamin yang larut  lemak dan antioksidan iaitu baik untuk mangawal radikal bebas.Caratomax Shaklee ni dapat meredakan penyakit kulit,mempertingkatkan penglihatan,melawan kanser dan oksidasi,menghalang infeksi,melindungi epithelial iaitu  memelihara lapisan luar Kornea,Rongga Oral,Usus,Perut,Paru2,Bronkus,Pundi Kencing,Ovari semasa disintegrasi tisu,merawat ulser saluran usus.Dan juga menggalakkan perkembangan normal dan sihat...



 Vitamin ni juga untuk mata dan dapat mencegah kanser..

Setiap hari, sel-sel di dalam badan anda diserang oleh berjuta-juta radikal bebas yang boleh menyebabkan kerosakan DNA. Apakah yang boleh membantu?

Jawapannya ialah Anti oksida. Anti oksida merupakan nutrisi yang boleh melindungi sel-sel ini daripada radikal bebas, meningkatkan kesihatan sel secara menyeluruh dan menyediakan perlindungan untuk menentang kerosakan sel-sel.

  • Purata pengambilan karotenoid, lutein, lycopena dan beta-karotena adalah 8 mg setiap hari manakala CarotoMax pula dapat membekalkan lebih 13 mg daripada karotenoid yang paling berkhasiat.

  • Caratomax juga membantu mengekalkan kesihatan badan secara umumnya dalam jangkamasa panjang serta kesihatan mata,rabun, jantung, kulit, paru-paru, prostat dan serviks secara khasnya.
  • Menguatkan sistem imun*Kekurangan vitamin A  juga menyebabkan jangkitan meningkat danpenglihatan malam yang lemah.


5 jenis karotenoid yang paling berkhasiat
  • Purata pengambilan karotenoid, lutein, lycopena dan beta-karotena adalah 8 mg setiap hari manakala CarotoMax pula dapat membekalkan lebih 13 mg daripada karotenoid yang paling berkhasiat.
  • Membantu mengekalkan kesihatan badan secara umumnya dalam jangkamasa panjang serta kesihatan mata, jantung, kulit, paru-paru, prostat dan serviks secara khasnya.
  • Menguatkan sistem imun*
  • Biasanya disimpan dalam organ-organ tubuh kerana ia bersifat larut dalam lemak.
  • Mengandungi ekstrak yang unik daripada tomato, ekstrak biji benih anggur, ekstrak brocoli bertunas, minyak jagung, minyak palma dan marigold.




PERINGATAN: -vitamin A tidak boleh di ambil secara berlebihan.Ini kerana ia adalah salah satu vitamin larut lemak dan jika diambil melebihi dos yang ditetapkan,ia akan tersimpan di dalam organ2 dalaman kita terutamanya hati.(Namun caratomax Shaklee berbeza dari yang lain kerana ia dari bentuk pre-kursor,yang mana akan diaktifkn bila perlu sahaja)

-Tidak boleh diambil oleh ibu mengandung.Pengambilan vitamin A berlebihan terutama dalam tempoh trimester pertama kehamilan,boleh mnyebabkan risiko kecacatan pada bayi dalam kandungan termasuklah kecacatan jantung dan sistem saraf.





* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Berminat? Contact me okay..


Shaklee Independent Distributor [1082620]
                              013-5000902 / mjaudey@gmail.com
                              Facebook: Juhaidajoe





No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...