Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Thursday, February 27, 2014

Testimoni Herb-lax dan Lecithin

Unknown | 1:57 PM |

Testimoni Herb lax dan lecithin yang berjaya mennyelesaikan masalah sembelit yang kronik dan kolestrol tinggi dan bonus dapat berat badan yang sangat cantik slim gitu.. 
Jom kita lihat apa kata beliau>>>

"Testimonial diri sendiri.

Before: 66-68 kg
After: 58 kg

Sy cuma consume Herblax dan Lecithin sahaja. Pada mulanya sy consume utk masalah sembelit yg agak kronik dan kolesterol tinggi (naik bintik kolesterol kt mata dan ikut report medical, kolesterol tinggi), but then after 2 - 3 months badan semakin susut. Kesan yg best: Bintik kolesterol tu dh hilang, kolesterol dh paras normal (kdg2 kurang dari tu) and sembelit makin baik. Sy jenis yg rangka besar, jadi berat sy tak banyak yg turun berbanding org lain, TAPI inch loss mmg banyak. Sekarang ni, kdg2 je sy mcm lecithin dan herblax, bdn tak naik pun. cuma kena kawal makan yer.

Alhamdulillah sy dh dpt berat normal (^_^). To all people out there, kena cuba yer. Kite mampu untuk ubah dan SIHAT. Yang penting, perlu yakin dan konsisten. hehehe

TERIMA KASIH SHAKLEE "










Lecithin Shaklee

Fungsi lecithin adalah mengawal kolestrol di dalam darah.Selain itu kolestrol juga akan melarutkan lemak dan kolestrol di dalam makanan.Jadi anda tidak akan ambil lemak dan kolestrol dari setiap makanan yang anda makan,Kepentingan utama lecithin untuk menguruskan badan adalah lecithin boleh mencairkan lemak di dalam badan dan mengurangkan lemak yang tersumbat di pembuluh darah.



Herb-Lax

Fungsi utama herb lax adalah untuk mencuci usus.Apabila usus anda bersih ,penyerapan nutrien dalam badan senang berlaku dan proses mengurangkan berat badan atau kurus akan mudah berlaku.







Berminat?Atau ingin mengetahui lebih lanjut Boleh PM Juhaidajoe

Juhaidajoe
Shaklee Independent Distributor [1082620]
Call/sms : 013-5000902 / whatsapp : 013-5000901
FB : Juhaidajoe Vitamin Shoppe
juhaidajoe.blogspot.com




No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...