Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Wednesday, September 10, 2014

Testimoni Set Kurus Shaklee

Unknown | 10:55 AM |
Assalammualaikum....semua......hari ini saya nak share testimoni seorang pengguna setia produk Shaklee.....of of course beliau setia dengan shaklee sebab itu beliau boleh dapat turunkan berat dan kurang kan inchi.....apa pun buat semua bEnda kena sabar....setiap hasil bergantung kepada penerimaan badan seseorang,,ada orang senang turun berat badan nya...ada orang susah nak turun berat badan nya....so kena ambil masa sedikit..yg penting harus sabar dan konsisten... :)

Ok jom kita tengok hasilnya setelah consume Set kurus Shaklee dengan KONSISTEN....>>
 





Shaklee merubah impian menjadi kenyataan......Tak nak cerita banyak jom kita tengok apa kata beliau..

"Masalah kegemukan memang menghantui diri saya sejak dari zaman remaja hinggalah kepada umur 30 an ni....Pelbagai ubat-ubatan, murah dan mahal telah saya cuba...termasuk slimming center yang memakan ribuan ringgit....berat memang la turun tapi sekejap jer, bila makan je berat naik balik...sampai saya jadi takut hendak makan....susah hati....tekanan darah tinggi pun melambung2 bila badan naik ni.....tapi sekarang semua tu takde masalah lagi...Shaklee telah menjadi penyelamat kepada saya......Herblax, Alfafa, Omega, Lecithin dan esp membuatkan saya sentiasa tersenyum......sambil slimkan badan kulit pun jadi cantik......ubat darah tinggi pun saya dah tak ambil lagi sejak ambil supplement ni......toxin dalam badan pun dah takde.......walaubagaimanapun saya masih belum berpuas hati dengan berat ni lagi.....insyaAllah, dengan Shaklee saya tak perlu risau lagi......berat 89 tapi saya hilang inci yang sangat banyak.....Alhamdulillah......."






Ok dah baca apa yang dikatakan oleh beliau...haa...panjang lebar beliau bercerita...apa pun jom jadikan beliau penguat semangat untuk anda2 di luar sana untuk menurunkan berat badan serta mengurang kan inchi...


Berminat? Contact me okay..

Shaklee Independent Distributor [1082620]    
Call / Sms /whatsapp  :013-5000902  
FB:  Vitamin Juhaidajoe (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...