Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Saturday, September 6, 2014

Pengalaman sendiri Consume Vitamin Shaklee

Unknown | 2:56 AM |
Assalammualaikum buat pembaca blog juhaidajoe.blogspot.com....harap anda sudi menjengah di blog ini..Insyaallah saya akan kongsikan lagi tentang produk-produk Shaklee hari demi hari.. :)

Ok ..sekarang ni saya nak bercerita mengenai SHAKLEE EFFECT...mesti anda hendak tahu apa bendanya Shaklee Effect ni...sebenarnya SHAKLEE EFFECT ni nak share tentang pengalaman bagaimana Shaklee memberi kesan dan memberi kebaikan kepada diri saya dan juga kebaikan kepada orang lain yg telah consume produk Shaklee..


 


Ok..entry kali ini saya nak share pengalaman saya consume shaklee selama 10bulan..alhamdulillah shaklee banyak membantu menmbah kehidupan saya lebih baik dengan izin Allah..Bermula ingin merepair masalah kulit muka yg kusam,berjerawat serta ingin menambah kualiti penyusuaan anak kedua saya yg ketika itu berusia 1 tahun 7 bulan yg mana anak saya memang menyusu badan sepenuh nya ketika itu..dengan itu saya juga mncari suplemen untuk merepair masalah kulit muka dan penambah baikan kualiti susu saya,saya mulakan dengan set budjet iaitu dengan membeli ESP & Vitamin c..


 

Selepas  beberapa bulan saya guna memang nampak hasilnya...kualiti susu saya bertambah,,,yg paling best susu badan pekat sangat...saya bersyukur kerana saya dapat menyusukan anak saya sehingga 2 tahun setengah yg baru beberapa minggu anak saya baru stop menyusu dan belajar minum susu formula..ternyata susu ibu susu tersedap bg anak saya...sebab tak layan susu formula...juga masalah kulit muka saya kembali elok...jerawat jarang nak keluar selama saya menyusukan anak dan consume vitamin shaklee.(saya hanya consume ESP beberapa bulan sahaja,pengambilan berterusan hanya Vitamin C & Alfalafa dan juga vitamin sampingan lain dr shaklee juga)sehinggalah saya stop menyusu dalam beberapa minggu...ternyata lah jerwat kembali berperang di muka...kerana saya perasan hormon saya memg tak stabil...so lepas ni saya akan decide amik GLA COMPLEX untuk stabilkan kembali hormon saya....hormon tak stabil adalah punca jerawat kembali..


 (selepas pengunaan muka tersa sangat lembut,cerah,parut pudar sdikit wlaupun blm hilang sepenuhnya)


 Now saya rajinkan buat mask Vit C dan ESP...alhamdulillah kecut jerwat yg kluar..4 hari dah surut jerawat..apa yg penting pengambilan air kosong sangat lah penting,,kurg minum air makan vitamin boleh mnyebabkan jerawat kluar juga...saya dah kena...huhu...bila kluar jerawat parut tersangatlah susah nak hilang...jalan nya adalah ESP..minum dan buat mask...jika ada Vit E buat mask,juga sangat berkesan untuk hilang kan parut...
Jika anda yang mengalami masalah jerawat jangan makanl Vit E dulu,,,stabilkan hormon dulu dengan GLA COMPLEX...selepas stabil..tak ada masalaha ambil Vit E selepas tu...juga sepanjang saya consume Vitamin Shaklee masalah migrain saya sudah tidak menyerang lagi,,,kurang mengantuk di waktu siang,cargas ja badan wlaupun selalu berjaga malam untuk menyiapkan assignment..so saya dah kongsikan SHAKLEE EFFECT saya..nanti saya share Shaklee effect part 2 pula yea.. :)


# Boleh lihat kebaikan Vitamin C & ESP serta testimoni di link ini>> Jerawat & Parut berkurang dengan ESP SHAKLEE!! & Perlukah Vitamin C Untuk kulit Wajah??? #

Jangan tunggu lama-lama Jom pakat borong Vitamin C dan ESP!! SATU FAMLY BOLEH CONSUME..

Tahan lama....Vitamin C RM92.50 ada 180 Biji boleh tahan sehingga 6 bulan,ESP RM150 boleh tahan hampir 2 bulan..

Berminat atau ingin dapat harga CUN jom PM Juhaidajoe...

Nak join member untuk dapatkan harga super jimat boleh PM Juhaida joe. 


SEKIRANYA ANDA INGIN MENCUBA SUPPLEMENT SHAKLEE, BOLEH HUBUNGI SAYA DAN KONSULTASI YANG BERTERUSAN DAN EKSKLUSIF AKAN DIBERIKAN PERCUMA.



PENGHATARAN KESELURUH MALAYSIA. 

Juhaidajoe
Your Shaklee Independent Distributor [1082620]
Call / Sms / whatsapp :013-5000902
FB: Juhaida Joe (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)


 

2 comments :

  1. Yeahh..shaklee terbaik...sy pon mkn ni gak. Tq share info disini
    www.armilastyle.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...