Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Wednesday, February 18, 2015

Kulit Wajah Makin Halus,Jerawat Makin Rata,Parut Makin Pudar & kurang diserang Lelah.

Unknown | 11:05 PM |
Assalammualaikum semua....hari saya nak cerita  testimoni customer saya sendiri...Customer saya ni ada masalah jerawat, dan parut jerawat...Nama customer saya ni Adik Ekin..Dalam masa yang sama adik Ekin ni mahu hamil..So saya sarankan Suplemen yang betul-betul dia perlukan dengan masalah beliau..dan mengikut budjetnya..


Saya sarankan beliau mengambil Vitamin C,Alfalfa & GLA Complex..Sebelum tu Kakak adik Ekin,kawan sekolah saya dulu..bagitahu yang kulit adik nya tu makin elok...Kawan saya bagitahu saya yang jerawatnya memang dah kurang banyak,kalau naik pun kecik-kecik aje..pastu die bagitahu saya lagi kulitnya makin halus..sebab parut jerawat makin rata... dan lagi satu kawan saya Ayu, beritahu yang adiknya kini kurang diserang lelah sejak consume Vitamin Shaklee ni...Syukur sangat dengar perkabaran sebegitu..semua nya IzinNYA dengan bantuan Vitamin Shaklee...harap ada perkabaran yang gembira dari beliau,sebab tadi beliau bagitahu period lambat..so saye sarankan die cek UPT..beliau mengamalkan GLA untuk stabilkan hormon dan kesuburan beliau..

Dan tadi bile saye pergi COD vitamin di rumahnya,Memang saye nampak kulit wajahnya nampak halus,walaupun saye belum tengok masalah wajah nye sebelum ni..sampai mak dan adik beradiknya nampak perubahan customer saye tu..Siap kena interview dengan mak customer lagi keperluan Vitamin untuk mak cik katanya..hehe..apa pun saya gembira dan Syukur sangat dapat share kebaikan dengan semua orang..

Kepada anda yang mempunyai masalah kesihatan atau masalah kulit muka,jangan segan hubungi Juhaidajoe,,Insyaallah saya memberikan Konsultasi Eksklusif sebelum dan selepas pembelian..



# Saya Mahu Bantu Ramai Lagi Untuk Lebih Sihat #


Shaklee Independent Distributor [1082620]    
Call / Sms /whatsapp  :013-5000902 
FB:  Vitamin Juhaidajoe  (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan) 


No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...