Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Monday, July 7, 2014

Jerawat & Parut berkurang dengan ESP SHAKLEE!!

juhaida joe | 2:36 PM |
Assalammualaikum semua..
Anda teringin tak nak kulit muka yang bebas dari pelbagai masalah kulit muka???
Saya pasti semua orang baik lelaki mahuperempuan mesti nak kulit muka yang cantik dan bebas dari sebarang masalah...
HAA...TAK SAMPAI SEBULAN LAGI JER NAK RAYA NI...ANDA TAK TERINGIN KER NAK BERSERI DI PAGI RAYA??

Jika anda mahukan kulit yang cantik anda haruslah menjganya dari dalam dahulu..pulihkan dari dalam,cukupkan nutrien dari dalam baru lah anda akan dapat kulit yang sihat dan cantik...bila dalam dah sihat penjagaan luaran pun perlu...

Dengan suplemen Shaklee anda tidak perlu risau,kerana ia merupakan 100% semulajadi tanpa bahan kimia dan bahan yang berbahaya...Masalah kulit berjerawat dan berparut hilang dengan ESP!!!Tak nak cerita panjang lagi..apakata jom kita tenok testimoni ni >>>>






Nampak kan hasil nya????tak kan anda nak tengok aje??
kecantikan dan kesihatan adalah 2 benda penting yang harus di jaga..tak der la nanti muka lebih tua dari usia..dan bila dah tua nanti macam2 sakit datang..
Mencegah lebih baik dari berubat kan??


kelebihan ESP
 

a) Mengawal selera makan jadi boleh mengekalkan bentuk badan supaya kurus dan langsing

b) Untuk ibu mengandung, ESP menguatkan rahim dan juga untuk pembentukan otot bayi

c) Menghilangkan parut seperti parut jerawat, jeragat, luka pembedahan dan lain-lain

d) Untuk yang nak pregnant, ESP memelihara dan memulihara rahim dan membekalkan tenaga

e) ESP membantu menganjalkan, melicin dan menggebukan kulit.bukan muka dan seluruh badan.

f) ESP memberi tenaga yang berpanjangan dan membaik pulih sel-sel dan tisu-tisu yang rosak.

g) mengandungi 14 gram protein soya BUKAN GMO berkualiti tinggi

h) ESP Diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones seperti genistein dan daidzein.

i) Tidak mengandungi kolesterol dan laktosa.

j) Ia mengandungi semua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh anda bagi mengekal tisu-tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh dengan sendirinya. 



Untuk mendapatkan produk lengkap anda boleh add on VITAMIN C,VITAMIN E & B COMPLEX..Insyaallah akan mendapat hasil yang memuaskan!!



 Boleh hubungi saya untuk dapatkan ESP!!

 

PENGHATARAN KESELURUH MALAYSIA.

Berminat atau nak join member untuk dapatkan harga super jimat boleh PM Juhaida joe.

SEKIRANYA ANDA INGIN MENCUBA SUPPLEMENT SHAKLEE, BOLEH HUBUNGI SAYA DAN KONSULTASI YANG BERTERUSAN DAN EKSKLUSIF AKAN DIBERIKAN PERCUMA.


Juhaidajoe
Shaklee Independent Distributor [1082620]
Call / Sms / :013-5000902 /Whatsapp:013-5000901
FB: Juhaida Joe (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)


 

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...