Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Wednesday, June 4, 2014

Kulit AWET MUDA & CANTIK BERSERI Dengan Vitamin E Complex

Unknown | 3:54 PM |
Salam semua..hari ni saya nak share lagi tentang KEISTIMEWAAN Vitamin E Complex Shaklee...Kalau anda nak tahu sebiji Vitamin E bersamaan dengan 1 kilogram benih gandum..500ml minyak safflower..8kilogram bayam dan juga 500 gram badam...haa...banyak tu...larat tak agak-agak nak makan semua tu...hoho....tak payah susah kan diri...Anda hanya perlu telan sebiji VITAMIN E sahaja dah dapat semua tu..hebat kan...???

Vitamin ni juga merupakan vitamin yang larut lemak yang di simpan di dalam tisu badan serta organ badan seperti hati...jantung...kelenjar pituitari...testis...uterus..darah dan juga otot. Untuk pengetahuan anda Vitamin E ni tidak menyimpan semua di dalam badan,hanya kadar yang di perlukan sahaja ada di dalam badan selebihnya akan di singkirkan dari tubuh setiap hari..Pasti anda semua tahu vitamin E ni memainkan peranan penting dalam kesihatan kulit dan juga organ. 
(kredit Lia UmmiIrfan)




Vitamin E ni sangat kah terkenal sebagai Vitamin dalam melambatkan proses penuaan...bab kata orang awet muda gitu... :) haa.korang tengok jer artis AMY SEARCH tu...maintain muda ja kan...sebab apa???sebab dia consume Vitamin E dari muda lagi...korang tak nak ker awet muda sentiasa..huhu..nanti jangan tunggu muka dah nampak tua dari usia baru nak melompat..hehe...its ok..jangan risau..anda maseh sempat lagi nak ambil Vitamin E  ni.. 



amy search popmycase






"Sekilas INFO --> Kajian menunjukkan bahawa, seperti vitamin E, antioksidan kuat ini membantu mengurangkan kesan-kesan berbahaya daripada matahari pada kulit. Menurut kajian yang diterbitkan oleh AAD, mengambil 400 unit vitamin E setiap hari dikatakan mampu mengurangkan risiko kerosakan matahari kepada sel-sel dan juga mengurangkan penghasilan sel-sel yang menyebabkan kanser. Beberapa kajian menunjukkan bahawa apabila vitamin E dan A diambil bersama-sama, menunjukkan pengurangan 70% dalam karsinoma sel basal, satu bentuk biasa kanser kulit."
(kredit to moms avenue)


KEISTIMEWAAN VITAMIN E COMPLEX
  • Mengandungi Selenium. Pengambilan Vitamin E bersama Selenium akan memberi kesan yang optimum. Vitamin E tanpa Selenium boleh mengakibatkan ia bertindak sebagi toksik dalam tempoh jangka masa panjang.

  • Mengandungi ekstrak biji anggur yang mempunyai pelbagai khasiat kesihatan seperti protein, lipid, karbohidrat dan polifenol.

  • Kuasa antioksidan polifenol adalah 20 kali lebih baik daripada vitamin E sendiri dan 50 kali lebih baik daripada vitamin C. Dalam erti kata lain, minyak biji anggur amat berkesan untuk awet muda dan memelihara kecantikan. Di samping itu, ekstrak biji anggur terbukti berkesan menguatkan sistem imunisasi badan, menganjalkan kulit, menurunkan paras kolestrol, menghalang pembentukan darah beku dan melegakan masalah berpunca daripada urat timbul.
  • Oligomeric Proanthi Cyanidin (salah satu phenol dalam biji anggur) bertindak memelihara tubuh daripada tua sebelum masanya. OPC ni jugak terikat dengan kolagen. Procyanidin yang ada dalam vitamin E membantu kulit lebih elastik dan membuat anda nampak lebih muda secara semulajadi.

Sebotol Vitamin E berharga RM149...mempunyai 120 biji..tahan sehingga 4 bulan..!!
Jom dapatkan Vitamin E Complex Shaklee untuk mendapatkan khasiat kesihatan dan kecantikan secara semulajadi...

Berminat atau nak join member untuk dapatkan harga super jimat boleh PM Juhaida joe.


SEKIRANYA ANDA INGIN MENCUBA SUPPLEMENT SHAKLEE, BOLEH HUBUNGI SAYA DAN KONSULTASI YANG BERTERUSAN DAN EKSKLUSIF AKAN DIBERIKAN PERCUMA HANYA UNTUK PELANGGAN BLOG Juhaidajoe. 



Shaklee Independent Distributor [1082620]     
Call / Sms /  :013-5000902 /Whatsapp:013-5000901       
FB:  Juhaid Joe (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)


 
 

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...