Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Thursday, June 5, 2014

Set Kurus Shaklee ---> Cantik Bergaya Sebelum Raya !!

juhaida joe | 4:39 PM |
Asslammualaikum semua rakan blogger and semua pembaca yang menyinggah di blog juhaidajoe..diharap anda semua sihat2 dan ceria2 selalu..amin.. :)

Ok hari saya nak bercerita pasal nak kuruskan badan pulak..asyik citer pasal cantik-cantik jer kan...Almaklum la tak lama lagi dah nak puasa lepas tu raya pulak...saya pasti ramai yang tak sabar nak tunggu Bulan Ramadhan kan...saya pun tak sabar sangat..diharap di panjang umur untuk merasa Ramadhan kali ini..AMIN...

HAA..sampai nya bulan puasa pasti yang ingin kurus tu dah target siap2 nak slim dan nak turunkan berat badan kan..dah dapat target yang diidamkan senang la nak melaram baju raya yer dak...hehe..

ok disini saya nak kongsi kepada mereka yang ingin menurunkan berat badan atau yang ingin slim dengan pengambilan Vitamin Shaklee,Insyaallah Vitamin ni dapat membantu anda dalam proses penurunan berat badan anda..nak2 di bulan puasa nanti lagi senang la nak turunkan...

Ok apakah Suplemen yang perlu di ambil??
Terdapat banyak pilihan suplemen untuk menurunkan berat badan ni..ia boleh mengikut budjet anda :)
Antaranya ialah >>>

1)Omega Guard
2)Lecithin
3)Alfalfa
4)Herb Lax
5)Cinch Shake
6)ESP






OMEGA GUARD (90 capsule RM 136)

  1. Membantu penurunan berat badan dengan bertindak seperti hormon meningkatkan keupayaan badan untuk membakar lemak.

              2. Mengurangkan penghasilan lemak yang melindungi organ badan dan disekitar pinggang


              3. Kurangkan selera makan, rasa kenyang yang lebih lama


              4. Kurangkan keradangan dan penakungan air ditisu badan


             5. Aktifkan pengeluaran air yang tidak perlu dari badan memberikan kesan penurunan berat.    

        
             6. Pengambilan omega juga membuatkan kite lebih kenyang untuk tempoh yang lama



LECITHIN (180 capsule RM 52.50)

1.       Menyerap vitamin larut lemak- A,D, E dan K

2.       Menghalang enapan lemak dihati

3.       Memecahkan lemak dan kolestrol, ‘membersih’ salur darah, pengambilan tambahan dapat mengemulsi  dan membantu metabolisme lemak, kolestrol dan trigliserid dalam tubuh

4.       Pengambilan yang mengikut dos dapat mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan seimbang

5.       Mencantikkan otot dan kulit, melembap dan menghaluskan kulit, mengaktifkan metabolism sel dan melambatkan penuaan

6.       Meringankan sembelit, meleraikan  toksin dalam usus.


ALFALFA (330 biji RM 53.75/ 700 biji RM 97.50)

1. Mencuci hati, darah dan usus – makanan yang sangat beralkali boleh normalkan kembali badan yang berasid, membersihkan hati, kolon, darah, menyingkirkan toksin dari badan, mencantikkan kulit dan otot.

              2. Penggunaan jangka panjang dapat menyingkirkan lemak dan kolestrol, mengurangkan kolestrol,mengandungi saponin – span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolestrol


              3. Melegakan keletihan


              4. Memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, ulser gastric, sembelit, hepatitis dan hyperacidity


             5. Sangat berkesan untuk pencernaan dan buang angin, menjadikan badan terasa lebih ringan. 


HERB LAX (120 biji RM52.50)
  1. pembersihan najis yang tersekat 
  2. meransang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita
  3. membantu masalah sembelit
    tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi
  4. mengempiskan perut
  5. ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut.



CHICH SHAKE MIX (RM 173,765gram)

1.       Indeks glisemik rendah – 22; sesuai untuk pengidap kencing manis dan
mengekalkan tahap gula darah yang normal dan kekalkan tenaga

2.       Mengandungi Cinch Pro- campuran ekslusif protein diperkayakan dengan leucine-asid amino Leucine : memelihara otot semasa menurunkan berat badan
Leucine merupakan otot yang membina asid amino yang terdapat didalam protein tertentu. Kesan pada mereka yang telah mengambil cinch ialah kehilangan lemak, berat, inci pada masa yang sama masih mengekalkan otot mereka.

3.      Lengkap dengan 24 jenis vitamin dan mineral

4.     Tinggi protein (24g setiap hidangan) memberikan anda rasa puas dan kenyang

5.     Tinggi serat (6g setiap hidangan)

6.       Sumber soya bebas GMO

7.       Tiada perasa, pewarna atau pemanis tiruan.

8.       Rasa yang sangat enak, memberikan kepuasan semasa menurunkan berat, datang dengan 3 perisa hebat coklat, cafe latte dan vanila.

Cinch Shake sesuai untuk semua  golongan lelaki atau wanita sudah berkahwin atau belum, tetapi tidak sesuai untuk ibu mengandung kerana kandungan cinch boleh mengecilkan saiz pinggang  dan membakar lemak, dikhuatiri menyebabkan berat bayi anda tidak naik.


ESP (RM 150, 850gram)

1.       Mengoptimumkan penyerapan nutrien lain


2.       Membekalkan tenaga berpanjangan, kurang rasa  lapar walaupun berpuasa!

3.       Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, kulit terasa lembut hanya selepas 2 minggu mengunakannya.

4.       Mengembalikan keserian kulit dan kepejalan otot

5.       Tiada pengawet, perasa, pemanis tiruan, rasa asli soya dan vanilla

6.       1 hidangan ESP bersamaan 2x daging, 4x telur, 12x susu rendah lemak


Jom kita tengok antara testimoni yang berjaya menurunkan berat badan dengan bantuan Suplemen Shaklee







Berminat atau nak join member untuk dapatkan harga super jimat boleh PM Juhaida joe.
 

SEKIRANYA ANDA INGIN MENCUBA SUPPLEMENT SHAKLEE, BOLEH HUBUNGI SAYA DAN KONSULTASI YANG BERTERUSAN DAN EKSKLUSIF AKAN DIBERIKAN PERCUMA HANYA UNTUK PELANGGAN BLOG Juhaidajoe. 
  
Shaklee Independent Distributor [1082620]       
Call / Sms /  :013-5000902 /Whatsapp:013-5000901       

FB:  Juhaid Joe (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)



 

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...