Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Friday, June 20, 2014

Set Vitamin Cinta Suami Isteri

Unknown | 10:50 AM |
Asalammualaikum...lama tak megupdate..hehe...ada masalah yang tak dapat di elakkan...
Ok hari saya nak berkongsikan sesuatu kepada anda yang sudah berkahwin dan kepada yang dah dekat2 mendirikan rumah tangga <3

Ehem...ehem...Vitamin Cinta Suami Isteri.........wah...macam best jer kan...
Kalau anda nak tahu Suplemen shaklee juga ada untuk memantapkan hubungan suami isteri tau...!! Jangan ingat suplemen shaklee untuk cantik,kurus,masalah kesihatan jer...haa..masalah suami isteri pun ado jugak tau...Ok terdapat set vitamin cinta yang terdiri daripada VIATMIN E COMPLEX(untuk suami) & ALFALFA(untuk isteri).Vitamin ni sangat sesuai kepada mereka yang hendak menghangatkan lagi hubungan cinta anda!!

ANTARA MASALAH YANG SERING BERLAKU TERHADAP PASANGAN DALAM PERHUBUNGAN INTIM :

 >> Suami  tidak berminat bersetubuh dengan isteri kerana farajnya berbau atau berair dan tidak mencengkam


>> Ada isteri pula memberitahu, mereka kurang berminat kerana suami cepat klimaks atau ereksi tidak cukup keras dan keadaan itu menyakitkan. 



https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgqYrKqJEFhxLOL2yY_VI_Ij9AOhSvzTeUQM4SJf-f96LJw23TJIBnmChH39Nlh_2mtqsNlWi5tVYUAGQ6ymsM6G1A8ZSTJ8w3Cb9LtHNzptL-uVRnNmxjp-jIK5dQ0jzsUuiaCHjYwCnNY/s1600/10891986.cms.jpg
(sekadar gambar hiasan)


Suami dan isteri perlu maklum bahawa hubungan seksual sebenarnya tanggungjawab dan tidak boleh diabaikan. 

Apa kata anda jom cuba Vitamin Cinta bagi mengembalikan kehangatan dalam hubungan anda ...

 gambar mesra fouziah gous dan zhafran
 (sekadar gambar hiasan)


KELEBIHAN VITAMIN E COMPLEX
Vitamin E terlibat secara langsung dalam pembentukan hormon yang melibatkan seks dan kesuburan iaitu androgen, estrogen dan progesterone.Ia memperbaiki kuantiti, kualiti dan memperkuat sperma lelaki supaya dapat bertemu dengan ovum. Vitamin E membantu pasangan yang mempunyai masalah dingin terhadap hubungan intim kerana vitamin E boleh meningkatkan 'sexual desire' dan menikmati hubungan cinta dengan lebih baik.Vitamin E juga meningkatkan LIBIDO dan meningkatkan pengaliran darah ke organ seks lelaki dan perempuan. Vitamin E juga membantu meningkatkan tahap testosteron dalam badan anda. Tanpa testosteron yang cukup dalam badan anda, stamina seksual anda dan keinginan seksual boleh berkurangan.  

KELEBIHAN ALFALFA
Alfalfa pula bertindak lebih hebat dari kacip fatimah. ianya memberi kuasa grip yang boleh membantu pasangan suami isteri menikmati hubungan cinta dengan lebih mengasyikkan. Alfalfa membantu isteri yang mengalami masalah kering ketika bersama, merawat masalah keputihan dan miss V berbau yang pastinya boleh mengganggu keselesaan ketika bersama. 



 

Kebanyakan lelaki yang mengambil Vitamin E sekurang-kurangnya seminggu sekali akan mempunyai lebih tenaga dan menikmati hubungan suami isteri berbanding yang tidak mengambilnya.Manakala wanita pula yang mengambil sekurang-kurang nya selama tiga bulan, akan membantu meningkatkan “sexual desires dan menikmati hubungan CINTA dengan lebih baik.
Antioksidan yang seimbang dalam VITAMIN E bertindak menghalang penghasilan radikal bebas akibat tekanan. Nitrik oksida membantu pelancaran darah di alat sulit lelaki dan membantu ereksi yang lebih baik. Maka VITAMIN-E memang terbukti membantu lelaki terutama yang mengalami tekanan akibat kerja atau masalah kesihatan.
 

Berminat atau nak join member untuk dapatkan harga super jimat boleh PM Juhaida joe.




SEKIRANYA ANDA INGIN MENCUBA SUPPLEMENT SHAKLEE, BOLEH HUBUNGI SAYA DAN KONSULTASI YANG BERTERUSAN DAN EKSKLUSIF AKAN DIBERIKAN PERCUMA HANYA UNTUK PELANGGAN BLOG Juhaidajoe. 

Shaklee Independent Distributor [1082620]     

Call / Sms /  :013-5000902 /Whatsapp:013-5000901       
FB:  Juhaid Joe (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)


 
 

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...