Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Thursday, June 12, 2014

Testimoni Set Kecantikan Shaklee

Unknown | 1:05 PM |
Assalammualaikum semua....harap semua sihat dan ceria hendaknya..AMIN..
Ok hari ni saya nak share testimoni SET KECANTIKAN SHAKLEE...
Saya pasti ramai di luar sana mengalami masalah kulit muka....macam2 masalah...masalah kulit kusam la,,berjergat..berminyak..masalah kulit muka berparut..tidak bermaya..jerawat...alahai..banyak nya masalah kan...
Tapi kalau anda semua nak tahu kesihatan kulit ni harus di titik beratkan penjagaannya dari dalam dulu..baru la luaran...kalau jaga di luar sahaja..dalam tak sihat tak boleh jugak kan...kalau anda tersalah pilih produk kecantikan pasti akan memburukkan lagi keadaan...
Ok tak mau cerita panjang lebar lagi jom kita baca dan lihat testimoni seorang pengguna shaklee...>>>


(kredit:ummierna.blogspot.com)



Deangan mengamalkan SET KECANTIKAN SHAKLEE sahaja...iaitu Vitamin C,Vitamin E, & ESP....denagan mengamalkannya secara konsisten dan penuh kesabaran akhirnya PN SUZIE mendapatkan hasil yang sangat di luar jangkaan!!!anda lihat sendri gambarnya tidak di edit langsung.. :)

Kepada anda di luar sana yang mengalami masalah yang sama seperti PN.Suzie..Apa kata anda bertukar kepada rawatan dari dalam dahulu..bila dalam dah sihat..luaran pun cantik :)

ANDA MAHU TENGOK SAHAJA????
JANGAN TENGOK SAHAJA...SANGAT2 RUGI..ORANG LAIN DAH CANTIK..TAK KAN ANDA MAHU DUDUK DIAM SAHAJA??

JANGAN BEGITU..ANDA PERLU BERTINDAK SEKARANG..!!JAGALAH MUKA KITA SEBAIKNYA...ALLAH DAH BAGI KITA MUKA YANG CANTIK..KITA HARUSLAH BERTANGUNGJAWAB MENJAGA SEBAIKNYA DENGAN PEMBERIANNYA.. :)

Jangan tangguh lagi. Jika anda ambil keputusan untuk merawat dari dalam, badan anda lebih sihat dan lebih cepat masalah anda dapat diselesaikan.

Berminat atau nak join member untuk dapatkan harga super jimat boleh PM Juhaida joe.
SEKIRANYA ANDA INGIN MENCUBA SUPPLEMENT SHAKLEE, BOLEH HUBUNGI SAYA DAN KONSULTASI YANG BERTERUSAN DAN EKSKLUSIF AKAN DIBERIKAN PERCUMA HANYA UNTUK PELANGGAN BLOG Juhaidajoe. 


Shaklee Independent Distributor [1082620]     
Call / Sms /  :013-5000902 /Whatsapp:013-5000901       
FB:  Juhaid Joe (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)


 

2 comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...