Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Saturday, December 7, 2013

Fungsi Set Shape up

Unknown | 11:00 PM |
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

ASSALAMMUALAIKUM..

Hai semua..hari nak cerita tentang fungsi Set Shape Up..haa..bila dah kurus harus la shape kan mana2 part yang dah kendur tu..al maklum la lelemaks dah tak de..,baru dapt memiliki bentuk badan idaman...Jangan tunggu lama nak dapatkan bentuk badan idaman tau..orang lain semua dah slim-slim tak kan anda yang belum cuba nak tengok ja kan..ok..jom kita tengok fungsi Shape Up ni.. :)





Set Shape UP


Herb-lax
Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.Herb-lax sesuai untuk mereka yang mengalami masalah sembelit. Saya tidak menggalakkan Herb-lax diambil oleh ibu-ibu yang menyusu kerana bimbang akan memberi kesan cirit birit kepada anak.

Lecithin 

Proses memecahkan lemak boleh dilakukan dengan mengambil Lecithin atau Omega Guard. Lecithin dinamakan “pengemulsi semulajadi” kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak, dalam perkataan ringkasnya,ia menyebabkan lemak tu terapung di dalam darah, dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membran. Lecithin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan.

Cinch
Protein sangat diperlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh dan perkembangan otot, mengawal nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%.
Kenapa perlu mengambil protein? Kerana apabila lemak diuraikan daripada badan, otot diperlukan untuk menggantikan ruangan yang kosong itu bagi mengelakkan kulit kelihatan tidak bermaya, lembik dan kusam. Bagi anda yang sedang dalam proses mengawal berat badan,pastikan protein terkandung dalam setiap makanan anda. Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot,mengawal nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. 

Cinch Energy Tea Mix 

Cinch Energy Tea Mix ini diambil bersama-sama dengan Cinch Shake Mix Shaklee dan produk-produk untuk tujuan pelangsingan lain yang telah dicadangkan oleh Shaklee. Energy Tea Mix dapat diminum sebagai snek ataupun minuman ringan waktu petang terutamanya bagi penggemar teh. Energy Tea Mix Shaklee adalah kurang gula dan semestinya sangat bagus untuk kesihatan. Selain itu, keistimewaan Enerygy Tea Mix ini ialah:
Selamat dan merupakan penggalak tenaga semulajadi
Ditambah dengan taurina untuk meningkatkan tenaga dan ketahanan badan
Pilihan alternatif terbaik menggantikan kopi, soda atau manisan untuk mengekalkan kecergasan tubuh

*Tanpa gluten, tiada perasa tiruan, pewarna dan bahan pemanis 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


                       Shaklee Independent Distributor[1082620]
                       013-5000902 / juhaidajoe@gmail.com
                       Fanpage:Juhaidajoe Vitamin Shoppe
    

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...