Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Tuesday, January 7, 2014

Alfalfa Complex Shaklee

Unknown | 3:49 PM |
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

ASSALAMMUALAIKUM..

ALFALFA COMPLEX  merupakan satu formulasi Shaklee Signature yang pada asalnya dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950s.


Apa beza Alfalfa shaklee dengan jenama lain di pasaran luar??

Shaklee hanya menggunakan alfalfa terbaik yang tumbuh di California yang kaya dengan pelbagai jenis zat termasuk kalsium fosforus ,zat besi dan magnesium serta klorofil, bioflavonoid, pelbagai mineral dan vitamin.Dan sangat yang bestnyaAlfalfa Shaklee ni tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis, pewarna, bahan pengawet tambahan,bakteriosid, hormon sintetik,pengawalatur tumbesaran atau bahan2 kimia.

Apa yang best Alfalfa untuk pasangan suami isteri??


Alfalfa ni mengandungi phytoestrogens juga menyebabkan ia mempunyai fungsi seperti kacip Fatimah,ia  membantu dalam hubungan suami isteri . Ia juga dikatakan dapat membantu dalam pembesaran payudara.. 





Khasiat Alfalfa boleh digunapakai untuk simptom berikut:
Bengkak, sakit sendi, arthritis, ulser, penyakit perut, masalah kolon, sakit ulu hati, hernia, sembab air, tiada selera makan, bengkak buku lali dan kaki, sinus, alahan, hayfever, gout, bau badan, kaki busuk, nafas berbau, serta tujuan detoksifikasi.

Alfalfa adalah semulajadi, antihistamin, diuretik, membantu penghadaman , kaya dengan serat dan klorofil, kaya dengan mineral, baik untuk pesakit kencing manis, merendahkan kolestrol, dan anti-tumor dan anti-bakteria.




Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.


tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis, pewarna, bahan pengawet tambahan, fungisid,bakteriosid, hormon2 sintetik,pengawalatur tumbesaran atau bahan2 kimia.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



Jika berminat jangan segan call/sms Juhaidajoe

Berminat? Contact me okay..



Shaklee Independent Distributor [1082620]
013-5000902 / juhaidajoe@gmail.com
Fanpage: Juhaidajoe Vitamin Shoppe



No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...