Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Thursday, January 23, 2014

Testimoni Vitamin E & Vitamin C Shaklee

Unknown | 2:52 PM |


بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِي


ASSALAMMUALAIKUM..
Salam semua...hari ni saya nak berkongsi tentang testimoni pengguna Vitamin E dan viatami C Shaklee..Pengguna ni mengalami masalah jerawat dan kesan parut..hasil daripada pengambilan Vitamin Shaklee beliau dapat menyelesaikan masalah beliau..Kepada anda di luar sana yang mengalami masalah kulit jangan di biarkan ia nya berlarutan..Jom dapatkan set skin care Shaklee yang yakin 100% dari bahan semulajadi..
Anda boleh juga dapatkan Set kecantikan Shaklee,iaitu Set D terdiri daripada Vitamin C, B complex dan Vitamin E. Setiap satu suplement saling berfungsi dan membantu antara satu sama lain. Vitamin C : penting untuk pengikatan kolagen B complex : B untuk “beauty ”, membantu menaikkan seri muka, membantu untuk saraf yang baik dan untuk mood yang ceria Vitamin E : Sememangnya sangat bagus untuk kulit y ang cantik, mengurangkan inflamasi, mengurangkan bengkak, menyembuhkan luka dan juga baik untuk sistem saraf .Jika anda makan secara konsisten dan mengamalkan minum air yang banyak  setiap hari, insyaaAllah usaha anda akan membuahkan hasil. Air memang sangat perlu untuk penyerapan suplement, penyingkiran toksin, dan sangat penting untuk proses homeostasis di dalam badan.
** Juga anda boleh dapatkan GLA complex dan Collagen Powder yang sememangnya bagus untuk kesihatan kulit dan ia tergolong dalam rangkaian suplement kecantikan Shaklee Hubungi saya untuk pesanan Set kecantikan Shaklee & semestinya saya akan tawarkan harga yg lebih menarik!!

Jika berminat boleh dapatkan dari Juhaidajoe yea..
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. 


Shaklee Independent Distributor [1082620]
013-5000902 / juhaidajoe@gmail.com
Fanpage: Juhaidajoe Vitamin Shoppe

 








No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...