Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Monday, January 27, 2014

Jom Tambah Berat Badan Dengan Set Shaklee

Unknown | 10:05 AM |
Anda rasa terlalu kurus? Pakai baju kecik still nampak terlalu longgar??Selalu di ejek oleh kawan macam papan??bila dah terlampau kurus badan pon melengkong!! makan bnyak pun berat tak naik2!!kepada mereka yang mengalami masalah kurang berat badan atau terlampau kurus dan ingin menambahkan berat badan..anda boleh cuba set tambahkan berat badan ni yea..Ada juga untuk kanak2 kecil yang kurang selera makan atau terlalu kurus.. untuk menambah selera makan anak2 kecil..kawan-kawan atau adik kakak yang mengalami masalah kurang berat badan ni..boleh la cuba set weight Gain Shaklee ni..



1. Meal Shakes - Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.Membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. sumber yang kaya kalsium, fiber dan protein.




2. Vitalea Iron Formula - Multivitamin yang hebat sebagai supplemen seimbang dan komprehensif bagi memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang deperlukan. Membantu dalam mengekalkan kesihatan yang baik dan mengekalkan pertumbuhan, penglihatan dan pembinaan tisu. 






3. B-complex - mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk badan. mengawalatur kadar metabolisme dalam badan, menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.

jika anda berminat untuk tambahkan berat badan boleh hubungi Juhaidajoe
Juhaidajoe
Shaklee Independent Distributor [1082620]
Call/sms : 013-5000902 / whatsapp : 013-5000901
fb: Juhaidajoe Vitamin Shoppe

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...