Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Saturday, November 8, 2014

Suplemen Untuk Ibu Menyusu

Unknown | 11:54 PM |
Salam semua..ok hari ni saya nak share tentang SUPLEMEN UNTUK IBU MENYUSU..

Saya pasti ramai ibu2 tercari-cari suplemen terbaik semasa tempoh penyusuan ye dak..Dan saya tahu bukan senang nak menyusukan anak ni...lagi-lagi sehingga umur 2 tahun...macam2 dugaan ibu akan hadapi...so ibu2 jangan stress yer...senyum ok..





Ok mula2 biar saya ceritakan pengalaman saya mengamalkan SUPLEMEN  SEMASA MENYUSUKAN anak ke dua saya...Suplemen yg saya amalkan ialah ESP dan ALFALFA....ESP dan ALFALFA ni sangat membantu proses penyusuan anak saya. Apa yang saye nampak,anak saya memang cepat kenyang dan kalau perah susu nampak pekat dan cepat penuh juga..Alhamdulillah saya menyusukan anak saya sampai 2 thn setengah walaupun saya mengamalkan agak lambat sedikit setelah ank setahun lebih..hasilnya memang superb!! anak pun happy bila dapat menyusu anytime..hehe..








Jika anda nak tahu susu ibu yang cukup protein serta kalsium lebih pekat berbanding ibu yg kekurangan protein dan kalsium juga bayi akan cepat kenyang.Ibu2 perlu tahu apabila ibu dalam proses penyusuan, badan ibu akan menggunakan kalsium dan protein yg  ada dalam badan ibu untuk menghasilkan susu. Sooo...jika ibu tidak dapat tambahan protein dan kalsium yg secukupnya,jadilah penuruanan kuantiti susu ibu...lama2 susu pun tak ade jika tidak ada penambahan dari makanan tambahan atau suplemen..

Ibu2 tidak perlu risau yer...kandungan ESP ni adalah daripada soya non-GMO, maka ianya adalah SELAMAT untuk semua termasuklah ibu menyusu. Selain dapat beri tenaga berpanjangan, ESP juga dapat membekalkan nutrisi penting serta meningkatkan sistem imun bagi kesihatan ibu. serta menyalurkan nutrien kepada bayi anda semasa proses penyusuan ibu.. :)



Jom kita tengok testimoni ibu2 lain pula >>>










So kepada ibu yang sedang menyusukan anak sangat di galakkan mengambil ESP ni..ianya sebagai milk booster jika di ambil bersama dengan Alfalfa. ESP dapat membantu untuk menggalakan penghasilan susu ibu...



Berminat atau nak join member untuk dapatkan harga super jimat boleh PM Juhaidajoe 

SEKIRANYA ANDA INGIN MENCUBA SUPPLEMENT SHAKLEE, BOLEH HUBUNGI SAYA DAN KONSULTASI YANG BERTERUSAN DAN EKSKLUSIF AKAN DIBERIKAN PERCUMA HANYA UNTUK PELANGGAN BLOG Juhaidajoe. 

Shaklee Independent Distributor [1082620]    
Call / Sms /whatsapp  :013-5000902  
FB:  Vitamin Juhaidajoe (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)




No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...