Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Friday, November 28, 2014

Testimoni ESP & Vitamin C >> PENGALAMAN SENDIRI

Unknown | 6:29 PM |
Assalammualaikum semua...harap anda semua sihat dan happy hendaknya..hari ni saya nak kongsi pengalaman saya dengan anda semua...

Pengalaman saya megamalkan ESP dan Vitamin C Shaklee..2 produk ni sangat-sangat membantu saya..selain membantu saya memperbaiki masalah kulit muka...malah ia membantu saya kekal bertenaga..migrain tak der menyerang..mata tak mengantuk ke kelas satu hari dari pagi ke petang..walaupun saya tidur saya hanya 3 jam atas sebab perlu menyiapkan tugasan assignment dan exam..sangat berbeza bila mana keadaan saya tak mengambil 2 produk ni..migrain usah di kenang kalau tak cukup tido..mengantuk tak boleh nak buka mata..terhuyung hayang pada ketika itu saya masih menyusukan anak saya..

Tengoklah..mana nak cari tenaga tu..dengan anak-anak..tugas sebagai isteri..ibu..pelajar..memang sangat memerlukan sesuatu untuk membantu saya kekal bertenaga..Alhamdulillah...dengan izin-NYA dengan mengamalkan 2 produk ni..saya mampu menjalankan tugas harian dengan lancar..









Saya sangat sarankan kepada anda di luar sana yang study sambil kerja tu..yang berkerja.. tak cukup tido atau rehat..tak kira la apa pun kita sentiasa memerlukan tenaga kan..Ambil lah 2 produk ni sebagai Suplemen basic anda yang perlu anda ada...bila badan bertenaga nak beribadah pun lancar..memang sangat membantu..dengan izinNYA.


# Saya Mahu Bantu Ramai Lagi Untuk Lebih Sihat #


Shaklee Independent Distributor [1082620]    

Call / Sms /whatsapp  :013-5000902  

FB:  Vitamin Juhaidajoe  (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...