Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Tuesday, November 11, 2014

Testimoni Set Kecantikan Shaklee

Unknown | 4:04 PM |
Assalammualaikum semua....alhamdulillah...hari yg tenang..cuaca yg mendung...nk feeling2 sambil update blog..

Ok hari ni saya nak share dengan anda TESTIMONI yg super HOT....!! Iaitu testimoni SET SKINCARE SHAKLEE... haa....kalau anda nak tahu set skincare shaklee ni ramai peminat nya...termasuk lah saya sendiri...Nak2 ESP & VITAMIN C..memang Vitamin feveret saya la kan...ia membuatkan anda cantik hari demi hari..... Nak cantik bukan sekejap jer...amik masa yer... masalh kulit muka saya yg berjerawat dan kusam ni pun amik masa tau......Jangan ingat jerawat,parut,jeragat yg ada kat muka yg bertahun lamanya.. baru consume produk sebulan dah harapkan hasil kulit cantik macam DATO SITI ker??? oh tidak...sebab setiap produk yg dapat hasil yg sangat pantas kandungan dalam produk tu pasti ada bahan kimia..

OK.....Apa pun anda nak rawat masalah kulit muka anda biarla dari dalam dahulu....dari bahan yg semulajadi...bebas dari sebarang bahan kimia... Nak cantik..kena sabar yer..sekurang2nya masalah kulit kita2 akan pulih dr 3-6bulan....yg teruk mayb amik masa lagi k..ok tak nak panjang2 cerita lagi..meh nak share testimoni ....






Haaa...dah tengok???Nak kata apa yer?? "eh..betul la kult die semakin elok...eh..eh..nak try la.. "
haa ni ayat saya sebelum mencuba produk shaklee...dah cuba...memang dapat hasil yg sangat puas hati..bukan masalah kulit pun beransur pulih..badan pun terasa bertenaga..


Mesti anda nak tahu produk apa yg akak testimoni pakai kan...ok..Produk yg die consume ialah :

VITAMIN E , VITAMIN C , B COMPLEX , ESP DAN JUGA COLLAGEN POWDER(ni dia consume selepas bebrapa bulan). Testimoni ni mengambil masa selama 6-8 bulan yer...macam saya cakap tadi..nak pulihkan masalah kulit ambil masa dan kena sabar..yg penting amalkan secara konsisten...















Ok..kepada yang mengalami masalah kulit muka berjerawat,berparut,jeragat dan lain2 masalah Insyaallah saya boleh bantu anda dengan SUPLEMEN SHAKLEE..Anda juga berhak mendapat kulit yang canti dan sihat...Shaklee dah banyak membantu ramai penguna dan juga saya...,biarlah saya pula membantu anda   :)



Berminat atau nak join member untuk dapatkan harga super jimat boleh PM Juhaidajoe 


SEKIRANYA ANDA INGIN MENCUBA SUPPLEMENT SHAKLEE, BOLEH HUBUNGI SAYA DAN KONSULTASI YANG BERTERUSAN DAN EKSKLUSIF AKAN DIBERIKAN PERCUMA HANYA UNTUK PELANGGAN BLOG Juhaidajoe. 


Shaklee Independent Distributor [1082620]    
Call / Sms /whatsapp  :013-5000902  
FB:  Vitamin Juhaidajoe  (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)





No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...