Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Sunday, January 4, 2015

Unknown | 12:26 PM |
Asslammualaikum semua...kembali bersiaran kita..wah tahun baru ni..shaklee 3 Produk sekali PROMO SEPANJANG BULAN JANUARI!! VIVIX , ALFALFA & VITALEA FOR CHILDREN.
Antara nya..shaklee mempromosikan produk DETOKS iaitu VIVIX & ALFALFA..Elok sangatlah kan kita DETOKS tubuh kita ni...tahun lepas dah bermacam isi dalam badan..tahun baru ni kita detoks semua yang ada dalam tubuh kita..

Vitalea for children pula,Vitamin untuk kanak-kanak,ia merupakan Multivitamin yang mudah di kunyah,boleh start ambil seawal 4 tahun..

Tapi sekarang ni saya nak cerita pasal detoks dulu..di entry lain saya cerita pasal Vitalea for children ok..

KENAPA DETOKS PENTING UNTUK TUBUH BADAN ??

Detoks ni merupakan proses pembersihan usus..segala lendir,lemak,toksin yang melekat pada dinding usus akan dibersihakan melalui pembuangan air besar.Apabila badan clear dari sebarang kekotoran dan toksin,barulah tubuh badan kita dapat menyerap segala Nutrien ditahap Optimum..Sebab itulah saya sangat tekankan sebelum mengambil apa-apa suplemen penting untuk DETOKS terlebih dahulu.




So kepada anda yang berminat ingin mencuba Vivix,Alfalfa atau Multivitamin untuk anak anda,dan ingin mengetahui tip,jadual dan juga pemilhan vitamin mengikut budjet anda boleh hubungi Juhaidajoe yer..


Insyaallah saya akan memberi KONSULTASI EKSKLUSIFsebelum dan selepas pembelian..

# Saya Mahu Bantu Ramai Lagi Untuk Lebih Sihat #

Shaklee Independent Distributor [1082620]    
Call / Sms /whatsapp  :013-5000902 
FB:  Vitamin Juhaidajoe  (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...