Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Wednesday, January 7, 2015

Testimoni Ostematrix -- Masalah Slip Disc tulang belakang, Tulang retak & Sakit/lenguh tulang belakang Sembuh selepas mengamalkan OSTEMATRIX

Unknown | 2:41 PM |
Salam semua...petang ni saya tertarik untuk share TESTIMONI mereka yang telah mengamalakan OSTEMATRIX..Ostematrix ni ternyata membantu pemasalahan masalah sakit tulang,sakit pinggang,sakit otot,bengkak,tulang retak, dan lain masalah berkaitan tulang & otot..

Ostematrix ni banyak khasiatnyer,bukan setakat mngandungi unsur kalsium tapi juga magnesium yang membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang,juga vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium..Sebab itu lah OSTEMATRIX ni ramai yang suka..

 Antara faedah-faedah yang boleh didapati daripada pengambilan Pil Kalsium Ostematrix Shaklee adalah :

1) Membina tulang dan gigi yang kuat.
2) Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal.
3) Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf.
4) Membantu mengurangkan simptom-simptom senggugut (PMS) seperti perut kembung (Bloating), kekejangan (Cramps), retensi air(water retention), mudah meradang(irritability) dan kemurungan(moodiness).
5) Membantu proses penyimpanan dan pelepasan  sesetengah hormon.
6) Membantu perkembangan tubuh badan normal.
7) Merendahkan kandungan fosfat bagi mereka yang mengidap penyakit buah pinggang kronik



Ok jom kita tengok TESTIMONI meraka yang tela mengamalkan Ostematrix. >>>>>>


TESTIMONI 1



Sakit Pinggang & belakang berkurangan selepas ambil 4 biji Ostematrix.



TESTIMONI 2


 Tidak bergantung kepada pain killer lagi selepas mengamalkan Ostematrix.
Ingat yer pain killer jika makan selalu boleh merosakan buah pinggang yer.



TESTIMONI 3


Tulang yang patah telah bersambung selepas mengamalkan Ostematrix baru 2 minggu..



Alhamdulillah suka saya melihat hasil mereka dapat..Apapun segala hasil semuanya izin dariNYA..Kita hanya mampu berusaha untuk dapatkan kesihatan yang terbaik..

Saya percaya Ostematrix shaklee,kerana saya telah mencubanya..ternyata ia membantu pemasalahan saya..Semalam saya baru lepas poskan Ostematrix ni pada bapa mertua saya,kerana bapa mertua jatuh dan menyebabkan tengkuk,bahu sakit dan bengkak..Moga selepas bapa mertua saya mengamalakan ostematrix dapat sembuh seperti biasa..Amin... 


Kepada anda di luar sana yang mengalami masalah apa jua yang berkaitan dengan tulang,otot jom cuba Ostematrix ni..

Haa..Ostematrix ni bukan untuk tulang je tau..Ia sangat SESUAI untuk IBU MENGANDUNG dan IBU DALAM PANTANG BAGI MENGATASI MASALAH SEMBELIT ATAU SUKAR MEMBUANG AIR BESAR..Nak-nak ibu dalam pantang tersangat lah gerun apabila nak buang air besar..Mari amalkan Ostematrix ni Insyaallah anda puas hati.


Insyaallah saya akan memberi KONSULTASI EKSKLUSIFsebelum dan selepas pembelian..

# Saya Mahu Bantu Ramai Lagi Untuk Lebih Sihat #

Shaklee Independent Distributor [1082620]    
Call / Sms /whatsapp  :013-5000902 
FB:  Vitamin Juhaidajoe  (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)



  

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...