Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Tuesday, January 13, 2015

Jom kurus dengan Suplemen Semulajadi Shaklee..

Unknown | 2:24 PM |
Assalammualaikum semua..saya lihat tahun baru ni ramai yang berazam yang mahu kurus..turunkan berat badan..maintain berat badan..selepas lihat situasi tu,saya ingin kogsikan kepada anda cara selamat dan semulajadi untuk kurus,turunkan berat badan dan maintankan berat badan..

Di Shaklee terdapat Suplemen semulajadi yang dapat membantu masalah mereka yang mahu kurus..sebelum jom kita tengok FULL SET SLIMING >>


Set Kurus Premium terdiri daripada
  • Cinch Shake Mix
  • ESP
  • Herblax
  • Alfalfa
  • Lecithin
  • Omega Guard




BAKAR   :

Lecithin
Merupakan pengemulsi semulajadi . Memecahkan lemak dan kolesterol, mencantikkan kulit dan otot, melindungi hati dan meringankan sembelit. Lecithin membersihkan salur darah dengan membantu memetabolisme lemak, kolestrol dan trigliserid dalam tubuh badan. 


Omega Gurad
Membantu penurunan berat badan dengan bertindak seperti hormon meningkatkan keupayaan badan untuk membakar lemak. Mengurangkan penghasilan lemak yang melindungi organ badan dan disekitar pinggang ,kurangkan selera makan, rasa kenyang yang lebih lama ia juga kurangkan keradangan dan penakungan air ditisu badan ..Aktifkan pengeluaran air yang tidak perlu dari badan memberikan kesan penurunan berat. 


BUANG :

Herblax
Menggalak tindakan pembersihan dan merangsang usus untuk pembuangan najis (detox). Membantu mengembiskan perut dan meringankan sembelit.


Alfalfa Complex
Mengandungi saponin yang bertindak seperti span yang menyerap lemak dan kolesterol terurai oleh lecithin dan diangkut keluar oleh badan. Mencuci usus dan menyahtoksin badan serta merupakan sumber fiber yang menyihatkan. Membantu masalah penghadaman dan pencernaan. Meneutralkan asid di dalam badan. Alfalfa juga membantu membuang angin di dalam badan dan melegakan sembelit. Memberikan tenaga kepada badan. Mengurangkan keputihan, bau badan, dan juga menstabilkan gula dalam darah. Kaya dengan kalsium dan mineral yang diperlukan oleh tubuh badan.



Kenapa Perlu Detoks?

Detoks adalah proses membersihkan usu
s di mana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selain untuk mengelakkan dari masalah kesihatan yang serius, detoks juga memastikan vitamin diserap dengan lebih sempurna.

Sekiranya organ yang terlibat dalam penyerapan vitamin seperti usus mengalami masalah, kemungkinan besar vitamin tidak boleh diserap dengan sempurna.



BINA :

Cinch Shake Mix

Cinch Shake Mix
Merupakan minuman berasakan sumber bukan GMO yang sungguh lazat. Mempunyai 3 perisa iaitu Chocolate, Latte dan Vanilla. Membuat rasa kenyang dan puas sambil menurukan berat badan. Mengandungi Leucine untuk membantu membentuk otot. Mengekalkan paras normal gula dalam darah. 


Kebaikan Cinch Shake
  • Rendah Indeks glisemik = 22; sesuai untuk pengidap kencing manis di mana membantu mengekalkan tahap gula dalam darah yang normal dan memberi tenaga yang konsisten.
  • Powered by Leucine untuk memelihara otot semsas anda menurunkan berat badan
  • Mengandungi 24 gram protein untuk setiap hidangan membuatkan anda merasa kenyang
  • Kandungan serat yang tinggi = 6 gram serat setiap hidangan
  • Memberi 35% atau lebih Nilai Harian 21 vitamin dan mineral penting
  • Dihasilkan dari soya bebas GMO (Non GMO Soy)
  • Tiada perasa tiruan, warna atau pemanis.

Dari kajian klinikal, Cinch membantu menghilangkan lemak yang terdapat pada otot dan dengan bantuan Leucine, akan membina otot dan mengekalkannya dalam bentuk jisim tanpa lemak (lean muscle). 


Kenapa Protein penting?

Protein penting untuk pelihara otot dalam badan.
Perasan atau tidak, ada orang yang berat badannya turun tetapi badan dia masih flabby (menggeleber)? Berat yang turun tu bukan kerana kurang lemak tapi dia kehilangan otot. Otot penting untuk tingkatkan metabolisme badan bagi pembakaran lemak.


Ramai yang dah merasai perubahan dengan Set Kurus Shaklee ini. Anda? Tak nak cuba ke?
Jika anda mempunyai budget yang terhad, jangan risau, anda tak perlu beli semua, boleh juga beli SET BUDGET.


SEKIRANYA ANDA INGIN MENCUBA SUPPLEMENT SHAKLEE, BOLEH HUBUNGI SAYA DAN KONSULTASI YANG BERTERUSAN DAN EKSKLUSIF AKAN DIBERIKAN PERCUMA HANYA UNTUK PELANGGAN BLOG Juhaidajoe. 
   

# Saya Mahu Bantu Ramai Lagi Untuk Lebih Sihat #

Shaklee Independent Distributor [1082620]    
Call / Sms /whatsapp  :013-5000902 
FB:  Vitamin Juhaidajoe  (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...