Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Thursday, January 29, 2015

Testimoni Kulit wajah dan tangan CERAH SEKATA dengan Vitamin Shaklee

juhaida joe | 2:37 PM |
Assalammualaikum semua....haa hari ni saya nak share testimoni Panass....fresh-fresh gitu...
"KULIT BERSERI ,CERAH SEKATA" ...dah lama rasanya tak update testimoni kecantikan kan..Akak sorang ni..nama nya Kak Intan..Beliau dahulu mempunyai kulit yang kusam dan tak bermaya..

Selepas consume Vitamin Shaklee, beliau Share perubahan yang beliau dapat...memang tak berkedip mata tengok kulit nya...mula-mula yang saya nampak testimoni yang beliau share ialah kulit muka dan kulit tangan dia sama cerah..bak kata cerah sekata gitu..tak de lah kulit muka putih, kulit tangan gelap,,macam iklan tu..""Eeuuwww...muka jer putih!! Tangan Hitam..".. no..no..tak nak macam tu...

Degan Vitamin Shaklee..amalkan dengan KONSISTEN bukan muka aje cerah..satu badan tau...tak caya???cuba la dulu...baru tahu..:)

ok jom kita gambar beliau >>>>>




Haa....dah tengok?Cantik kan Puan Intan ni...Kulitnya bertambah cerah berseri gitu..
Anda mesti nak tahu kan..Vitamin yang dia ambil...Antara Vitamin beliau ambil setiap hari ialah >> Vitamin C, ESP, Bcomplex, Ostematrik & Omega Guard.  

So kepada anda nak dapatkan kulit gebu,mulus,cerah sekata macam Puan Intan kenalah amalkan secara konsisten macam Puan Intan.


Anda yang mempunyai maslah kulit wajah ,boleh hubungi saya untuk mengetahui lebih lanjut...Insyaallah saya akan mencadangkan pilihan yang terbaik mengikut keperluaan anda dan budjet anda...

Akan memberi KONSULTASI EKSKLUSIFsebelum dan selepas pembelian..

# Saya Mahu Bantu Ramai Lagi Untuk Lebih Sihat #

Shaklee Independent Distributor [1082620]    
Call / Sms /whatsapp  :013-5000902 
FB:  Vitamin Juhaidajoe  (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)




2 comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...