Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Tuesday, January 6, 2015

Pentingnya DETOKS untuk tubuh badan

Unknown | 4:58 PM |
Assalammualaikum semua..petang ni saya nak cerita pasal detoks..Saya pasti ramai yang tahu pasal DETOKS ni...TETAPI ramai yang tidak detoks..Pelbagai cara anda boleh pilih untuk detoks ni yer..sama ada cara Tradisional mahupun moden.Tapi paling mudah ialah detoks cara moden,dengan hanya telan Vitamin Detoks Shaklee,ianya mudah dan cepat.

KENAPA PENTINGNYA DETOKS??

Detoks merupakan proses pembersihan,dimana segala toksin,kekotoran,lendir,lemak yang ada di dalam tubuh kita dikeluarkan melalui pembuangan air besar..Selepas badan telah di detoks barulah segala apa yang kita makan atau suplemen yang kita makan akan diserap di tahap optimum..

Apa pun detoks ni perlu dilakukan setiap hari..kerana tubuh kita terdedah kepada pelbagai jenis toksin yang telah lama disimpan..Detoks juga mengambil masa yang lama dan ada juga yang cepat..Toksin yang diperam di dalam badan kita merupakan buangan beracun di dalam organisma hidup atau badan manusia.

So apa yang saya nak tekankan disini ialah,TUBUH BADAN KITA WAJIB DI DETOKS..
Untuk cegah dari sebarang pemasalahan kesihatan..





Di atas adalah Pilihan Vitamin yang membantu DETOKS tubuh kita..Apa pun Vitamin Detoks ni ada yang boleh tahan 2-3-4 bulan pun ada..Jimat kan..Anda boleh dapatkan pilihan Vitamin DETOKS ni Serendah RM47 sahaja !!

Ok kepada anda yang ingin mencuba Vitamin Detoks ini,jangan segan hubungi Juhaidajoe,Insyaallah akan memberikan pilihan Vitamin terbaik mengikut keperluaan anda.


Insyaallah saya akan memberi KONSULTASI EKSKLUSIFsebelum dan selepas pembelian..

# Saya Mahu Bantu Ramai Lagi Untuk Lebih Sihat #

Shaklee Independent Distributor [1082620]    
Call / Sms /whatsapp  :013-5000902 
FB:  Vitamin Juhaidajoe  (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)





No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...