Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Tuesday, January 20, 2015

Testimoni Kurus Shaklee : 68kg >>> 63kg dalam masa 2 Bulan !!

Unknown | 6:56 PM |
Salam petang semua....petang-petang ni saya nak share la yer..Rakan Shaklee saya yang kurus,slim ++ Lawa..awet muda gitu dengan Set Kurus Shaklee !!

Akak Aya Suria dapat kurangkan berat badan dari 68 kg >>> 63kg dalam masa 2 bulan !! wah hasil yang sangat awesome!! 

Akak Aya Suria ni mengamalkan semestinya Minuman kegemarannya Cinch Shake MIX...CINCH SHAKE MIX  membantu kurangkan rasa lapar.Fungsinya meningkatkan kadar metabolisma dan membakar kalori..ianya juga kaya dengan protien dan membantu menahan rasa lapar. 

Beliau juga mengambil Lecithin Dan Alfalfa..Fungsi lecithin ni bertindak sebagai pembersih salur darah & membantu cairkan lemak menjadi bentuk butiran2 kecil dan Alfalfa bertindak mengeluarkan lemak yang telah dicairkan dengan proses DETOKS..Alfalfa juga membantu Detoks segala toksin di dalam tubuh..





Ok sekarang jom kita tengok TESTIMONI gambar Kak Aya Suria >>








Tengok tu...Kak Aya Suria bukan sahaja slim..malah Kak Aya nampak muda dari sebelumnya..kini wajah beliau tampak Cantik tanpa makeup yang tebal..Tu yang best dengan supleen Shaklee ni..Pakej lengkap gitu...nak kurus siap dapat kulit wajah cantik...badan luar dalam sihat...Sebab tu ramai yang pilih Shaklee..sebab hasilnya yang sememangnya Superb !!


Kepada anda yang mempunyai masalah berat badan,jangan segan hubungi Juhaidajoe..Insyaallah akan memberi Konsultasi Eksklusif khas untuk anda..

# Saya Mahu Bantu Ramai Lagi Untuk Lebih Sihat #

Shaklee Independent Distributor [1082620]    
Call / Sms /whatsapp  :013-5000902 
FB:  Vitamin Juhaidajoe  (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan) 


No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...