Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Friday, January 9, 2015

Kebaikan & Manfaat Vitamin Garlic Shaklee

Unknown | 11:20 AM |
Salam semua..pagi ini saya nak share pasal Vitamin Garlic...GARLIC pun ada Vitamin yer...tak payah nak susah nak telan bawang putih mentah atau yang dah dibakar..kuat sangat bau nya..

Orang KOREA makan garlic 2 labu sehari....hampir semua makanan mereka ada garlic..Itulah rahsia meraka sihat & cantik berseri..Setiap 2 tablet membekalkan 1000mg ekstrak garlic tulen = 3ulas garlic segar..Saya pun berjinak-jinak mengamalkan Vitamin garlic ni :) Murah sangat Vit Garlic ni tak sampai RM50 pun..

Dan kalau anda nak tahu bawang putih adalah bersifat anti oksidan yang sangat kuat, anti bacterial dan antiviral. Dan ianya sangat bagus untuk detoks cuci darah. Elok sangat lah kepada mereka yang masalah jerawat ke..alergik ker...Elok amalkan garlic ni..







Manfaat utama
  1. Mengandungi spearmint - meningkatkan fungsi jantung, sistem penghadaman.
  2. Antibiotik yang selamat dan semulajadi - selamat utk kegunaan jangka panjang utk tingkatkan sisitem imun, menghalang penyakit berjangkit seperti selesema, kulat, kuman, virus dan yis candida.
  3. Menghalang elergi - mempertingkatkan penyakit berkait sistem imun seperti hidung sensitif, sinus, alergi, athma, selesema dan hepatitis
  4. Mempertingkatkan sistem penghadaman - formula uniknya mampu mengatasi masalah berkaitan penghadaman seperti kembung perut, gastrik,ketidakhadaman. Juga mampu menentang bakteria H. pylori bakteria & menghalang ulser gastric.
  5. Stabilkan tekanan darah tinggi - kajian menunjukkan pengambilan 2 -4 tablet garlic akan menurunkan tekanan darah tinggi dengan 8 point.
  6. Detoksifikasi - garlic mampu mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas. Raksa, plumbum dan kadmium adalah logam toksik yg akan menaikkan tekanan darah. Garlic juga mampu melindungi sel2 darah dari kemusnahan dan menghalang kerosakkan hati oleh bahan kimia.
  7. Turunkan kolesterol - menurunkan kolesterol, LDL, trigliserid dan kelikatan darah, kurangkan kebekuan darah, meningkatkan HDL, lindungi jantung danmenghalang strok dan penyakit koronari.
  8. Mencegah kanser - bantu mengelakkan dan merawat kanser dgn mengurangkan bahan pencetusan kejadian kanser - Nitrosamine.
  9. Stabilkan glukos - membantu stabilkan glukos dalam badan kita.

Allicin yang terdapat dari garlic memberikan banyak kebaikan. Banyak perubahan yang dilakukan untuk menyediakan sumber garlic bagi tujuan perubatan. Jumlah allicin, jumlah bahan aktif di dalam garlic, serta jumlah sumber bau garlic berbeza mengikut kepada cara persediaan. Allicin yang dihasilkan melalui cara menghancurkan garlic tersebut, atau dipotong halus adalah sangat baik.

✔ Dihasilkan daripada bawang putih (garlic) jenis premium
✔ Bawang putih tersebut bebas racun perosak dan ditana secara organik
✔ Dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan 100% allicin aktif kekal pada garlic tersebut
✔ Mengandungi pelbagai vitamin E untuk tingkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesanannya dalam tubuh kita


Anda yang berminat dan mengalami masalah kesihatan seperti yang dinyatakan, bolehlah hubungi saya segera..Harga sebotol hanyalah RM47 harga pasaran..


Insyaallah saya akan memberi KONSULTASI EKSKLUSIFsebelum dan selepas pembelian.. 

# Saya Mahu Bantu Ramai Lagi Untuk Lebih Sihat #

Shaklee Independent Distributor [1082620]    
Call / Sms /whatsapp  :013-5000902 
FB:  Vitamin Juhaidajoe  (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)




No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...