Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Monday, May 26, 2014

Badan Lenguh,sakit Hilang selepas ambil OSTEMATRIX!!

Unknown | 9:17 AM |
Assalamualaikum semua pembaca blog Juhaidajoe...harap anda semua ceria di hari isnin...tak mau tension2 ye...kalau tension jom telan OSTEMATRIX & B COMPLEX!! Insyaallah...tenag jiwa dan raga...hehe.. :)

ok..hari saya nak share pasal testimoni saya lah kan...asyik citer pasal testimoni org jer kan..saya nak sahre testimoni pasal OSTEMATRIX!! 




Nak di jadikan cerita..minggu lepas saya excited sangat nak buat senaman...sebab saya dah rindu sangat zaman muda remaja dahulu yang sangat aktif bersukan..segala senaman saya buat...sejak mula melahirakan anak 2 ni..mak ai...senaman ku terus hilang catatan hidup aku..huhu...sebab ape...perasan badan slim..haha...tapi memg slim pun ...hasil penyusuan eksklusif anak sampai sekarang...tu yang badan maintain slim..ceh wah..:) Dengan semangat saya pun google lah senaman yang simple tapi mencabar untuk saya...cari punya cari jumpa senaman cara 30 day squad challenge ...haha..dengar macam simple..tapi sangat mencabar..mengeletar kepala lutut..dan juga buat senaman simple pumping and sit up...konon nye nak bg pejal sikit badan hehe...Baru 2 hari jer pun buat senaman ni...anak2 pun join...haa..dah sampai time malam aduyai badan tersangat la jem..huhu..tu baru 2 hari..sebulan..??its ok nanti lama2 ok..tak sakit pun nanti..atas pengalaman dulu..

Apa lagi sebelum tido telan OSTEMATRIX...BANGUN PAGI....ALHAMDULILLAH...!! Penangan makan OSTEMATRIX malam tadi,dengan izin Allah,sakit dan lenguh lengan,peha,betis dah kurang..di sebabkan semangat ber senaman dengan anak selama 2 hari berturut2..(berkurun lama tak bersenam berat2) husband pun di paksa terjebak sekali..hehe.. ;p 






Selain itu kalsium juga sesuai untuk merka yang selalu mangalami masalah tulang,lenguh,sakit sendi..dan sbgnya..
 
Ia sesuai untuk mereka yang:-
  • Sering stress, keletihan, mudah cramp, sembelit, pra-haid & sakit-sakit badan
  • Sakit kepala & migrain
  • Sedang hamil
  • Sudah bersalin dan sedang berpantang
  • Sedang menyusukan anak
  • Mengalami risiko Osteoporosis
  • Mengalami masalah sembelit
  • Tekanan darah tinggi     

Berminat atau nak join member untuk dapatkan harga super jimat boleh PM Juhaida joe

SEKIRANYA ANDA INGIN MENCUBA SUPPLEMENT SHAKLEE, BOLEH HUBUNGI SAYA DAN KONSULTASI YANG BERTERUSAN DAN EKSKLUSIF AKAN DIBERIKAN PERCUMA HANYA UNTUK PELANGGAN BLOG Juhaidajoe. :)


Shaklee Independent Distributor [1082620]    
Call / Sms /  :013-5000902 /Whatsapp:013-5000901   
FB:  Juhaid Joe (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)



 
 

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...