Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Friday, May 2, 2014

Shaklee Mealshakes Promo Mei 2014

Unknown | 5:36 PM |
Salam semua....sempena kedatangan bulan Mei ni jom kita serbu PROMOSI MEALSHAKE BELI 6 PERCUMA 1. 

Mealshake ni sangat-sangat best sebab ianya sangat sesuai untuk semua golongan,kanak-kanak mahupun orang dewasa...Apa yang dikatakan best sangat ?? haa..sudah tentu lah kehebatannya kan..dengan bau Vanilla dan rasanya menjadi kesukaan kanak-kanak juga dewasa :)




 Kenapa saya kata anda jangan lepaskan peluang promosi bulan Mei ni??Apa yang hebat sangat tak boleh ketinggalan promo Mealshake ni?? Jom saya bagitahu sebabnya >>
  • Sebagai persediaan untuk menghadapi bulan ramadhan. Cara mudah untuk memastikan tubuh anda tetap mendapat segala vitamin, mineral dan zat larut sepanjang hari walaupun ketika berpuasa.
  • Sangat bagus untuk persediaan anak anda yang baru-baru nak belajar puasa ia sebagai sarapan atau sahur yang berkhasiat  dan bertenaga.
  • Anak-anak anda mempunyai masalah memilih makanan.Semua tak nak makan..tak ke pening kepala anda nanti.
  • Anak-anak anda/ malah anda ada masalah untuk membuang air besar. menyebabkan badan anda mengumpul toksin. Dengan Mealshake dapat melawaskan pembuangan air besar.
  • Anda atau anak anda yang mempunyai masalah sembelit,risau nak amik ubat di farmasi.Dengan Mealshake dengan bau dan perisa Vanilla sangat mudah untuk anda dan ank anda meniknatinya :)
  • Sangat jimat satu tin boleh tahan 2-3bulan. 

 **
Bagi kanak-kanak berusia 4 tahun ke atas sukatannya sedikit sahaja setiap hari untuk membantu mengekalkan perlindungan system imun pada tahap terbaik. 



SEKIRANYA ANDA INGIN MENCUBA SUPPLEMENT SHAKLEE, BOLEH HUBUNGI SAYA DAN KONSULTASI YANG BERTERUSAN DAN EKSKLUSIF AKAN DIBERIKAN PERCUMA HANYA UNTUK PELANGGAN BLOG Juhaidajoe. :)

Shaklee Independent Distributor [1082620] 
Call / Sms /  :013-5000902 /Whatsapp:013-5000901 
FB:  Juhaid Joe (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)
 






No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...