Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Wednesday, May 7, 2014

Vitamin Shaklee Menyelesaikan Masalah Kulit Kusam

juhaida joe | 9:55 AM |
hai semua..saya nak sharing testimoni.. Adik ni mengalami masalah muka kusam..haaa..bkn orang dewasa je yang boleh kulit kusam,remaja yang muda belia ni pon boleh terjadinya kulit kusam disebabkan faktor terlama berjemur di bawah sinaran cahaya matahari..al-maklumla budak sekolah kan banyak aktiviti nya kat sekolah..Jangan risau..suplemen Shaklee ni 100% organik tau..bebas daripada bahan kimia..Ibu nya juga merupakan seorang pengedar Shaklee..Adik ni mengambl ESP,Vitamin C dan Vitamin E..ini lah hasilnya selepas 2 bulan pengambilan...bila dalam pun sihat sudah pasti yang luar menunjukkan hasilnya..





Jom kita lihat antara kelebihan ESP,Vitamin C & E.

ESP

ESP adalah sumber protin, diperlukan untuk menghasilkan sel-sel baru bagi kulit. ESP memang satu cadangan terbaik untuk merawat kulit kerana sel kulit akan mati dalam masa 21 hari. Jika sel kulit itu tidak diganti maka perkara itulah yang menyebabkan kulit menjadi kusam dan tidak bermaya. Lama kelamaan kulit akan menjadi bertompok2 dan tidak sekata.

Vitamin E Complex

Bagaimana Vitamin E membantu untuk kulit lebih segar?
Vitamin E plak adalah vitamin antioksidan. Penting untuk menjaga sel-sel agar tidak dirosakkan oleh radikal bebas. Kita memang tak nampak radikal bebas ni. Tapi kalau kita selalu terdedah kepada pencemaran, asap kenderaan, asap rokok maka kt situ la badan kita akan diserang radikal bebas. Sel-sel yang diserang radikal bebas ni akan menjadi tua dengan lebih cepat. Tu yang timbul istilah penuaan sebelum tiba masa sepatutnya.

Vitamin C

Vitamin sebagai antikoksidan yang berfungsi untuk melindungi antioksidan lain. Ianya juga bertindak melambatkan proses kerosakan oleh radikal bebas yang menjadi punca kemusnahan kolagen serta masalah kulit kering, kedut serta garis penuaan.Vitamin C juga bertindak melindung dan membaiki kulit. Selain itu, Vitamin C adalah bahan utama dalam sintesis kolagen.

Vitamin C dan Vitamin E adalah antioksidan yang bagus untuk kulit cantik kerana kita sering terdedah dengan persekitaran alam sekitar yang tercemar, sinaran UV yang memancar terik, asap-asap daripada kenderaan serta pencemaran udara lain.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Berminat? Contact me okay..



SEKIRANYA ANDA INGIN MENCUBA SUPPLEMENT SHAKLEE, BOLEH HUBUNGI SAYA DAN KONSULTASI YANG BERTERUSAN DAN EKSKLUSIF AKAN DIBERIKAN PERCUMA HANYA UNTUK PELANGGAN BLOG JuhaidaJoe. :)

Shaklee Independent Distributor [1082620]   
Call / Sms /  :013-5000902 /Whatsapp:013-5000901    FB:  Juhaid Joe (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)

 

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...