Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Wednesday, December 17, 2014

4 Sebab kenapa anda perlu memilih Saya sebagai Mentor Bisness Shaklee Anda !!

Unknown | 11:17 AM |
Assalammualaikum semua...harap hari ni anda semua sihat hendakanya....sentiasa bersemangat melakukan tugasan harian anda,...Ok hari ni saya nak share kepakaran saya pada anda.

Dalam setiap apa yang kita lakukan atau apa yang kita ceburi kita perlu adanya MENTOR..
contoh,anda baru nak belajar memasak..siapa mentor anda??sudah tentu ibu anda adalah mentor terbaik anda kan..Begitu juga mentor dalam Bisness anda perlukan mentor yang boleh memimpin anda sehingga anda berjaya tanpa putus asa..bersabar melayan kerenah dan sebagainya..

Mentor ni sangat penting bagi anda untuk memberi semangat..tunjuk ajar..memberi tips,yang paling penting mentor anda sebagai tempat mengadu masalah anda..yang setia mendengar masalah anda..Pentingnya mentor  untuk anda sentiasa berbincang rapat-rapat untuk menimba ilmu yang bakal dicurahkan..

Jom tengok SEBAB KENAPA ANDA PERLU PILIH SAYA MENJADI MENTOR ANDA..>>




Haa..tu dia 4 sebab anda perlu memilih saya..Saya boleh menjadi sahabat baik anda..saya seorang yang sangat positif..saya ada ilmu & amalan magic yang hendak saya sharekan pada anda..dan banyak lagi yang saya mahu share dengan anda...jangan risau saya akan share ilmu dengan anda setipa hari jika mahu,setiap jam pun boleh..!!

Jika anda berminat berbisness shaklee dan masih tercari-cari MENTOR TERBAIK ANDA jangan pening-pening ,pilihla saya sebagai mentor anda..Insyaallah saya akan berkongsi ilmu,Tips yang di kongsikan untuk anda memulakan bisness shaklee hingga bisness anda berkembang dengan meriahnya..Hubungi saya untuk saya menjadi mentor anda :)



Shaklee Independent Distributor [1082620]    
Call / Sms /whatsapp  :013-5000902 
FB:  Vitamin Juhaidajoe  (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)


No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...