Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Sunday, December 14, 2014

Kebaikan ESP untuk ibu menyusu

Unknown | 11:46 PM |
Assalammualaikum...semua...sebelum tidur saya nak share kebaikan ESP untuk ibu menyusu..Saya tahu sekarang ni ramai ibu-ibu tahu kepentingan suplemen semasa menysu..Ini kerana protein di dalam badan ibu membantu menghasilkan susu-susu untuk diberikan kepada bayi... Bila badan ibu kekurangan protein ia boleh menyebabkan kurangnya bekalan susu.ESP juga membantu secara tak langsung meekatkan susu ibu yang memebuatkan anak kenyang lebih lama dan puas menyusu.






ESP Shaklee merupakan supplement berasaskan kacang soya yang tinggi dengan kandungan protein. Ianya juga dihasilkan dengan kaedah yang semulajadi, yang memastikan khasiat kacang soya tersebut tidak berkurangan. 

Ibu-ibu digalakan mengambil suplemen tambahan selain daripada pemakanan seharian..Pengambilan supplemen yang kaya dengan khasiat  juga dapat membantu ibu lebih bertenaga semasa proses penyusuan..

Jom tengok lain-lain kebaikan ESP>>

>> Membantu menurunkan berat badan
>> Merangsang pembentukan otot
>> Merupakan agen anti-penuaan
>> Membantu mengurangkan kedutan
>> Membekalkan tenaga
>> Membaiki masalah rambut gugur

Ok...setakat ni sahaja yang saya kongsikan..esok saya share yang lain lagi yer ibu-ibu..

Moga saya dapat membantu ibu capai impia setiap ibu untuk menyusukan anak sehingga 2 tahun setengah..Insyaallah dengan niat yang baik Allah permudahakan amin...

Insyaallah akan memberikan Konsultasi EKSKLUSIF sebelum dan selepas pembelian.

# Saya Mahu Bantu Ramai Lagi Untuk Lebih Sihat #

Shaklee Independent Distributor [1082620]    
Call / Sms /whatsapp  :013-5000902
FB:  Vitamin Juhaidajoe  (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)



No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...