Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Sunday, December 21, 2014

Parut Demam Campak Hilang Dengan Vitamin E & Vitamin C Shaklee !!

Unknown | 7:30 AM |
Assalammualaikum....semua...saya suka sangat bila time share testimoni...sebabnya semua testimoni ni digunakan dari Vitamin semulajadi...yang tak mendatangkan mudarat dan masalah kesihatan baik jangka masa pendek dan panjang...


Hari saya nak share TESTIMONI PANAS ..PARUT DEMAM CAMPAK HILANG SETELAH CONSUME VITAMIN SHAKLEE!! Haa..saya pernah kena dulu masa di sekolah menegah dulu,siap kena hujan lagi..woo gerun kan...memang gerun i cakap lu..hehe..muka serupa katak puru gelembung sana sini...sampai sekarang parut berlubang still ada,tapi semakin hari ia berkurang tau..sebabnya saya consume Vitamin shaklee..Biar lambat..asal selamat...

Ok jom kita tengok testimoninya >>>




Kepada anda yang baru kena Demam peletom ni atau demam campak ni elok cepat amalkan Vitamin E dan Vitamin C ni...jika baru kena, cepat sembuh berbanding parut lama agak lama nak hilang...tapi apa pun nak cantik apapon boleh kan...tak kan nak biar muka mengerutu cam gitu kan..

Anda boleh dapatkan dari Juhaidajoe...Harga kasih sayang lagi tau..sempena Promo ni meh dapatkan sekarang..

1. Beli 6 Percuma 1 Vitamin C Sustained Release
2. Beli 2 Vitamin C Sustained Release Diskaun 5%
3. Beli 6 Percuma 1 Vita-E Complex
4. Beli 2 Vita-E Complex Diskaun 5%

Kepada anda yang mengalami masalah kulit wajah..saya segan hubungi saya..Insyaallah saya akan memberi KONSULTASI EKSKLUSIFsebelum dan selepas pembelian..

# Saya Mahu Bantu Ramai Lagi Untuk Lebih Sihat #

Shaklee Independent Distributor [1082620]    
Call / Sms /whatsapp  :013-5000902 
FB:  Vitamin Juhaidajoe  (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)


No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...