Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Wednesday, December 10, 2014

Unknown | 4:51 PM |
Assalammualaikum semua...petang saya nak share produk untuk mereka yang ada masalah kulit muka..seperti KULIT KUSAM,GELAP,BERJERAWAT,BERMINYAK,BERJERAGAT,&
BERPARUT..Disini saya nak bagitahu Shaklee ada produk yang dapat membantu mengurangkan masalah kulit wajah..

Set kecantikan Shaklee ini tersangat JIMAT..kerana ia dapat tahan dari 2,4 sehingga 6 bulan..SANGAT BERBALOI..Anda tidak perlu mengeluarkan wang anda setiap bulan yer..

Apa yang penting  produk Shaklee BEBAS DARI BAHAN KIMIA..SEMULAJADI...ADA PEGESAHAN KKM dan yang paling penting HALAL.OK jom tengok produk yang saya katakan tadi>>>










4 produk ini antara Set kecantikan yang TERLARIS di kalangan pengunannya..

Kombinasi Vitamin E, B Complex ,Vitamin C & ESP menghasilkan:

Peranan Vitamin E dalam kecantikan kulit:

>>Menjaga kesegaran dan keremajaan kulit
>>Melindungi kulit dari sinar ultra-ungu
>>Menjaga kelembapan kulit
>>Menghapuskan radikal bebas yang merosakkan sel
>>Mengembalikan seri wajah

Peranan Vitamin C dalam kecantikan kulit:

>>Sebagai antioksidan kuat yang melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sebagainya
>>Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan >>menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulit
>>Mencerahkan kulit

Peranan Vitamin B Complex dalam kecantikan kulit:

>>Sebagai pelembap
>>Mencegah pigmentasi
>>Melambatkan tanda penuaan
>>Mengubati jerawat

ESP:

>>baikpulih sel-sel dan tisu yang rosak
>>hilangkan kesan parut jerawat, jeragat, chicken pox & stretch mark
>>anjalkan payudara dan punggung


Kepada anda yang mengalami masalah kulit wajah..saya segan hubungi saya..Insyaallah saya akan memberi KONSULTASI EKSKLUSIFsebelum dan selepas pembelian..

# Saya Mahu Bantu Ramai Lagi Untuk Lebih Sihat #

Shaklee Independent Distributor [1082620]    
Call / Sms /whatsapp  :013-5000902 
FB:  Vitamin Juhaidajoe  (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)


No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...