Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Monday, December 15, 2014

Testimoni ESP,VITAMIN E & VITAMIN C

Unknown | 11:36 AM |
Assalammualaikum semua....harap pagi isnin ni anda senyum lebar-lebar yer....saya tahu hari isnin hari paling tak ok untuk anda...apa pun kene senyum sokmo insyaallah semuanya ok sokmo :) hari ni saya nak share testimoni ESP ,VITAMIN C ,VITAMIN E & OSTEMATRIX !! 

Cik Farhana ada masalah gastrik  dan masalah kulit wajah..Syok kan nak consume suplemen untuk masalah kulit wajah,dalam masa sama  masa yang masalah gastrik terlamapau pun hilang..

tak percaya???haa..jom kita tengok apa kata beliau>>>>>>>




Berbeza kan kulit wajah beliau...kulit bertambah cantik berseri dan Fawless gitu..

ESP >> Menyihatkan sel-sel kulit,memperbaiki sel kulit yang rosak dan kusam.

VITAMIN C >> Membentuk kolagen pada kulit wajah.membantu kulit wajah lebih segar,anjal dan tegang gitu.

VITAMIN E >> Menjadikan kulit wajah awet muda dan berseri.

OSTEMATRIX >> Membantu meneutralkan asid yang telah memasuki esofagus dan menyebabkan pedih ulu hati.


Haaa...suka tak tengok ?? anda suka..saya lagi suka...Kalau anda nak tahu set kecantikan shaklee adalah set FEVERET customer shaklee...anda jangan tunggu lama-lama ya..jangan dibiarkan masalah anda..

Bulan ni ada offer VITAMIN E & VITAMIN C tau..so wajib anda grab sekarang..jangan ketinggalan double promo ni ye..Vitamin C ni pun pernah tak ada stok setahun tau..jom buat stok vitamin C ni...Jimat semua suplemen ni..sekali beli boleh tahan hingga 3-4 bulan yer..


Kepada anda yang mengalami masalah kulit wajah..saya segan hubungi saya..Insyaallah saya akan memberi KONSULTASI EKSKLUSIFsebelum dan selepas pembelian..

# Saya Mahu Bantu Ramai Lagi Untuk Lebih Sihat #

Shaklee Independent Distributor [1082620]    
Call / Sms /whatsapp  :013-5000902 
FB:  Vitamin Juhaidajoe  (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)





No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...