Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Saturday, December 6, 2014

Testimoni Saya - Vitamin C dan ESP Shaklee !!

Unknown | 10:30 AM |
Assalammualaikum semua..sahabat bloger dan sahabat yang sudi singgah di blog juhaidajoe...saya harap hari ni anda semua sihat-sihat yer...Alhamdulillah saya dah sihat hari ni...dengan bantuan Vitamin C selsema saya dah hilang dengan izinNYA..Ok pagi saya nak share TESTIMONI saya sendiri selepas mengamalkan Vitamin Shaklee  secara konsisten.

Harap testimoni memberi semangat kepada anda untuk mencuba Vitamin Shaklee..Kita sihat dan cantik secara SEMULAJADI..BIAR LAMBAT ASAL SELAMAT..yang penting kita bebas dari mengamalkan produk yang mengandungi Bahan kimia..Suplemen Shaklee 100 % SEMULAJADI yer..Apa pun anda kene sabar untu dapatkan hasilnya yer..kalau dapat hasil yang cepat tu kemungkinan ada bahan kimia yang agak tinggi dalam produk tu..Bahaya yer kawan-kawan kalau kita amalkan produk yang ada bahan kimia yang tinggi pada jangka masa yang panjang..boleh membahayakan kesihatan..nak-nak ibu mengandung dan menyusu jangan buat pasal yer...kesian kat baby tu..





OK itulah hasilnya sekarang tahun 2014...Apa pun saya takkan berhenti mengamalkan nya..Insyaallah kita amal dari awal nanti bila umur meningkat pun tetap awet muda..hehe..
Saya amalkan 2 produk Iaitu Vitamin C dan ESP..

Kepada anda yang mengalami masalah kulit wajah..saya segan hubungi saya..Insyaallah saya akan memberi KONSULTASI EKSKLUSIF sebelum dan selepas pembelian..

# Saya Mahu Bantu Ramai Lagi Untuk Lebih Sihat #


Shaklee Independent Distributor [1082620]    
Call / Sms /whatsapp  :013-5000902 
FB:  Vitamin Juhaidajoe  (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)


No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...