Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Friday, December 12, 2014

Pengalaman dengan ESP & Vitamin C >> Dapat menyusu anak hingga 2 tahun setengah & kulit wajah makin baik dari sebelumnya..

Unknown | 11:34 AM |
Assalammualaikum semua...hari ni saya nak share pasal menyusu pulak..saya pasti sebagai ibu-ibu pasti ingin menyusukan anak sehingga 2 tahun..dan mahu memberikan yang terbaik buat bayi yang anda lahirkan..

Apa selalu terjadi pada ibu ialah masalah kurang pengeluaran susu,susu cair,bayi kurang puas untuk menyusu dan sebagainya..hal ini mungkin merungsingkan para ibu..

Tapi hari ini saya ada berita gembira buat IBU MENYUSU saya nak share kaedah menyelesaiakan masalah ibu yer..saya berkongsi ini atas pengalaman saya sendiri ye ibu-ibu..saya sangat berbesar hati ingin membantu ibu diluar sana menyusukan bayi anda sehingga 2 tahun bahkan 2 tahun setengah pun boleh..Untuk pengetahuan ibu-ibu saya telah menyusukan bayi lelaki saya sehingga 2 tahun setengah..Alhamdulillah..

Pada awal penyusuan saya tidak mempunyai masalah menyusu anak..susu badan sentiasa ada..akan tetapi bila anak saya meningkat usia setahun lebih susu saya mula kurang ,so anak jadi kurang puas bila menyusu..oleh kerana anak saya tidak mahu susu lain melainkan susu badan..ibu mana tak risau kan..sehari anak tak puas minum susu..tak boleh nak harapkan makanan yang dia makan sahaja.. belem tentu cukup menampung zat-zat yang diperlukan..

So saya cari jalannya..Akhirnya saya bertemu dengan isteri kepada sahabat suami saya..ialah seorang pengedar shaklee..iaitu Momma Lia Ummi Irfan..yang kini menjadi pendorong (upline) saya untuk berbisness dan berkongsi kebaikan dengan orang ramai..Saya memberitahu masalah yg saya alami dan die mencadangakan saya ESP dan ALFALFA.. memang SET PALING BUDJET UNTUK IBU MENYUSU dan SET PALING BUDJET UNTUK MASALAH KULIT WAJAH..sebab dalam masa yang sama yang mempunyai masalah kulit wajah..




Selepas mengamalkannya..Masyaallah...hasilnya memang mengembirakan saya...SUSU BADAN SAYA MENJADI SEMAKIN PEKAT..SEMAKIN BANYAK WALAUPUN SI KECIL KUAT MENYUSU..Saya perlukan bayi setiap 3 jam untuk menyusu,jika tidak susu terkeluar dengan sendrinya..huhu..sayang membazir walaupaun setitik ye ibu-ibu..berbeza yer jika bayi lelaki yg menyusu berbanding bayi perempuan..sememangnya bayi lelaki teramatlah kuat menyusu..Pada mulanya saya hanya bercadang utuk menyusukan anak lelaki sehingga 2 tahun sahaja,akan tetapi die tidak mahu dan sentiasa menangis mahukan susu dari saya..saya teruskan penyusuan saya..

ALHAMDULILLAH SYUKUR yang teramat sangat dengan izinNYA saya diberi rezeki dapat menyusukan anak saya sehingga 2TAHUN SETENGAH !!
dan BONUS BADAN KEKAL BERTENAGA,KULIT WAJAH BERTAMBAH BAIK DARI SEBEBLUMNYA..

Kepada ibu diluar yang mengalami masalah PENYUSUAN atau ingin MENYUSUKAN ANAK SECARA EKSKLUSIF SEHINGGA 2 TAHUN SETENGAH Insyaallah saya ingin membantu ibi-ibu untuk menyusukan anak-anak syurga...Insyaallah akan memberikan kepada ibu-ibu TIPS EKSKLUSIF PENYUSUAN..


Insyaallah akan memberikan Konsultasi EKSKLUSIF sebelum dan selepas pembelian.

# Saya Mahu Bantu Ramai Lagi Untuk Lebih Sihat #

Shaklee Independent Distributor [1082620]    
Call / Sms /whatsapp  :013-5000902

FB:  Vitamin Juhaidajoe  (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)








No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...