Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Monday, December 1, 2014

Bulan Baru December..>>> PROMO VITAMIN E DAN VITAMIN SHAKLEE!!

Unknown | 4:24 PM |
Asslammualaikum semua....dah masuk bulan December dah yer...kejap sangat rasa masa berjalan..

Ok hari ni saya nak bagitahu pada semua..Shaklee ada buat kezutan bulan ni...Shaklee beri DUA produk sekali gus PROMO bulan ni...Dua produk tu pulak,produk tersangat lah laku dan hot tau..Yeaa..PROMOSI SR VITA-C PLUS DAN VITA-E COMPLEX !!
Mana yang fereveret gila Vitamin C shaklee & Vitamin E Complex ni..mau melompat dengar kan..saya apatah lagi..memang dok bulan lepas memang terpikir bila shaklee nak buat promo Vitamin C..tup..tup..bulan ni Shaklee bagi..Alhamdulillah..





SR VITA-C PLUS 
* Sebagai antioksidan kuat yang melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sebagainya
* Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulit
* Mencerahkan kulit
* Mengecutkan jerawat
* Membantu memudarkan parut





 VITA-E COMPLEX 

* Menjaga kesegaran dan keremajaan kulit
* Melindungi kulit dari sinar ultra-ungu
* Menjaga kelembapan kulit
* Menghilangkan parut
* Menghapuskan radikal bebas yang merosakkan sel.


Vitamin FEVERET DAN HOT...Berdouble-double promonya...

>> Buy 6 Free 1 Vita-E Complex 

>> Buy 2 Vita-E Complex Get 5% disc


>> Buy 6 Free 1 SR Vita-C Plus

>> Buy 2 SR Vita-C Plus Get 5% disc


Haa...pilih-pilih jangan tak pilih nak mana satu..Dua-dua ni Vitamin HOT tau uols ...Rugi tak tak pulun time promo ni..Anda boleh kongsi beli dengan kawan,adik beradik,sedara mara untuk grab promosi ni..

Jangan tak tahu saya salah seorang yang berpuas hati dengan Suplemen Shaklee ni..
Saya amalkan Vitamin C & ESP..Alhamdulillah saya dapat hasil yang sangatla membuatkan saya sangat puas hati..Saya nak kongsi testimoni saya dulu saya pernah kongsikan...tekan ni>>TESTIMONI  untuk lihat testimoni saya..

Ok untuk anda yang ingin dapatkan VITAMIN KECANTIKAN ni boleh whatsapp  /sms/call/pm in box FB Vitamin Juhaidajoe  
Insyaallah akan memberikan Konsultasi EKSKLUSIF sebelum dan selepas pembelian.

# Saya Mahu Bantu Ramai Lagi Untuk Lebih Sihat #



Shaklee Independent Distributor [1082620]    
Call / Sms /whatsapp  :013-5000902  
FB:  Vitamin Juhaidajoe  (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)



No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...