Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Wednesday, April 16, 2014

best ke join jadi member Shaklee??

Unknown | 1:57 AM |
Assalammualaikum semua...diharap semua sihat2 belaka...hari ni saya nak cerita kepada anda tentang pendaftaran keahliaan Shaklee..sebab ada yang bertanyakan "Best ke join jadi ahli shaklee??"So bagi menjawab persoalan anda di luar sana yang belum menjadi ahli..mari saya cerita panjang lebar k.. :)

Sebenarnya,kalau nak tahu best atau tidak menjadi ahli Shaklee ni..mula2 kena daftar dulu...dan rasa kenikmatan menjadi ahli shaklee..baru anda dapat rasa sebenarnya.. :)


CARA MENJADI AHLI

Ada cara nya jika anda ingin menjadi ahli Shaklee..
Cara pertama >> Hanya berbekalkan RM75 SAHAJA SEUMUR HIDUP SEKALI SAHAJA PERLU BAYAR..

Cara Kedua>> dengan dapatkan FREE membership dengan pembelian sebanyak 200 UV bersamaan RM700 GITU..

HAA..dah daftar jadi member mesti lah banyak benefit yang kita dapat..yang paling best dapat beli produk SHAKLEE dengan harga ahli!! Dengan tu anda juga akan mendapat guide ekslusif dari Juhaidajoe.. :)




Lepas jadi ahli mesti uolss nak tahu macam-macam lagi kan??Dan sudah pasti ramai yang nak tahu macamana bila dah jadi ahli kena maintain point ker??berapa point kena dapat..dan macam2 lagi soalan kan,yang kadang buat anda keliru..Jom kita tengok soalan yang selalu di tanya oleh orang ramai>>>


Soalan:

Saya nak jadi ahli, tapi perlu ke saya buat belian setiap bulan? Atau perlu tak saya maintain point? Nanti kalau saya tak ada beli produk shaklee dalam tempoh masa sebulan, adakah keahlian Shaklee saya tu akan dilupuskan atau dah expired?

Jawapan:

Jawapannya ialah TIDAK PERLU. Dan juga tak perlu risau pasal nak maintain point. Atau nak kena beli sampai tiap-tiap bulan atau nak kena beli sampai minimum purchase setiap bulan. Tiada paksaan untuk kita sebab tak semestinya kita wajib beli produk setiap bulan. Dan keahlian atau membership anda masih lagi aktif walaupun anda tak beli tiap-tiap bulan.

Sekiranya kita cuma makan sendiri, share dengan saudara mara, memang kita tak perlu risau dan bimbang pasal nak maintain point-point ni. Bila kita beli ada la point, tak beli tak ada la point. Once dah jadi ahli, memang terus aktif keahlian Shaklee kita tu. Tak perlu risau sebab RM75 yang kita bayar untuk jadi ahli tu untuk seumur hidup.




Tetapi jika satu hari nanti anda berhasrat untuk memulakan bisnes shaklee dengan berniaga produk-produk Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu. Anda boleh berniaga secara online dan offline untuk dapatkan points tersebut ya. Bisnes online Shaklee sememangnya membawa keuntungan yang tak terjangka. :-) 






Apa yang BEST??


Meh akak nak cerita satu2 apa yang best sangat dengan 3C ni..! 3 C - CASH , CAR , CONVENTION !! Haa..mana korang nak?? Kalau korang nak,,semua pun anda boleh dapat tau!! yang penting anda kena banyakkan jualan produk shaklee anda..Nak cash bonus ??senang2 jer anda nak dapat...anda beli pakai sendri pon insyaallah terkumpul point tu untuk dapat cash bonus..kumpul sampai 150 uv dapat la anda cash dari shaklee...Mudah kan nak dapat 'C' yg pertama ni kan... 


Nak dapat 'C' yang kedua pulak kene cukup syarat la baru boleh dapat Car Bonus ni dalam bentuk tunai..Ha,,dah dapat duit tu nak bayar duit kereta bulan2 pon boleh..agak2 nak beli kereta pun boleh jugak kan..
'C' ke tiga pulak iaitu Convention..anda boleh pergi bercuti dalam dan luar negara juga umrah..siap di sponsor lagi tau..FREE jer semua tu...best kan??OF course la best!!


 Dan soalan ini pula anda perlu tahu jika anda berhasrat mahu memulakan bisnes Shaklee online seperti saya!!

Soalan:

Apa kelebihan saya join bisness SHAKLEE??

Kelebihan Group kami coaching 90% secara online dan sangat sesuai jika anda tak ada masa untuk keluar buat marketing offline. Kami guide anda buat marketing secara online.Coaching offline pon boleh..

Apa yang penting untuk berjaya anda mesti berkerja keras,sentiasa ingin memajukan diri,tidak hanya menunggu untuk di belai sahaja..anda mesti gigih berusaha sendiri untuk berjaya dalam bisness ni :)

Bisnes online Shaklee ni bukan untuk orang-orang yang suka goyang kaki ya. Duduk diam lepastu dapat duit. Kami cuma membantu 10% sahaja, 90% lagi semunya terletak di tangan anda dan juga keazaman anda!Anda hendaklah rajin berusaha!

Soalan:

Rugi ke kalau makan Shaklee tanpa jadi ahli Shaklee..bukan nak bisnes Shaklee pon.

Jawapan:

RUGI SANGAT!! Sebenarnya jika kita suka makan Shaklee dan asyik repeat order beli Shaklee memang kita rugi. Bila kita beli Shaklee, sekiranya kita memang ahli Shaklee, kita dapat point bila kita beli. Tapi kalau kita bukan ahli, bila kita beli Shaklee, point untuk produk Shaklee yang kita beli tu dapat kat orang yang jual Shaklee kat kita tu. Lagi rugi kalau kita buat belian produk Shaklee sampai melayakkan kita dapat cash back (bonus) Shaklee tapi kita bukan ahli Shaklee. Nak dapat bonus Shaklee kita just kena ada minima 150 UV sahaja untuk bulan yang sama. 150 UV bersamaan dengan RM450. Kalau ada 150.UV minima dah layak dah dapat bonus untuk bulan tersebut. Dalam group kami  banyak ahli shaklee yang berjaya score bonus cash shaklee beratus-ratus ringgit walaupun hanya makan sendiri sahaja walaupun bukan untuk bisness.

Jadi kalau anda memang tau Shaklee ni memang bagus untuk anda dan satu famili memang berbaloi-baloi kalau BAWAKAN DIRI ANDA UNTUK MENDAFTAR  jadi ahli Shaklee sekarang. Dan tentunya guidelines yang betul dan teliti jika anda daftar jadi ahli Shaklee dengan saya :) Consultation free dan eksklusif tentunya dari JuhaidaJoe!!

OK la...Rasa nya semua dah terang saya ceritakan...so kepada anda di luar sana yang mahu jadi ahli jangan segan hubungi JuhaidaJoe ye.. :)

Shaklee Independent Distributor [1082620] 
Call / Sms /  :013-5000902 /Whatsapp:013-5000901
FB:  Juhaida Joe
 


No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...