Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Wednesday, April 30, 2014

Kulit kasar hilang dengan Herbal Blend Multi purpose Cream Shaklee

Unknown | 3:30 PM |
Salam saya nak kongsi sikit testimoni mak saya yang menggunakan Cream Herbal Blend by Shaklee..

Baru ni saya balik ipoh,mak cakap kat saya.. "Cuba tengok hujung jari2 mak ni ada nampak lain tak?"
Saya senyum jer... "yer mak ade perbezaan sebelum ni kulit jari mak berbulu kulit kering kan..sekarang dah tak der,,licin jer "

Hurm..dalam hati cakap rasanya dah lama bg kot cream tu..peram kot agaknya..hehe...Tak pa la..janji mak dapat hasil nya sekarang..memg dah lama mak saya mengalami masalah kulit kasar di hujubg jari...rasa mcm kertas pasir ja kasarnya..

Memang best cream ni..husband pun suka..tumit kaki jadi merekah,keras,kasar di sebabkan pakai kasut boot smasa kerja..pkai cream tu kurang dah masalah kulit tu :)


 


Herbal Blend adalah sejenis krim yang juga merupakan produc femest dalam rangkaian penjagaan kulit. Diuji secara klinikal untuk melembutkan kulit, mengurangkan kerengsaan dan sebagainya.

Ia diperbuat dari bahan semulajadi seperti daripada tumbuhan semulajadi

Antara kegunaan Herbal Blend Multipurpose Cream ni adalah:

>> Melembutkan kulit kasar dan tumit pecah
>> Menyelesaikan masalah kulit gatal,eczema dan gatal2 digigit serangga
>> Menghilangkan parut, termasuk campak dan chicken pox
>> Menghilangkan ruam pada bayi
>> Memberi kelegaan semasa ketidakselesaan akibat demam
>> Sebagai losyen untuk kegunaan harian
>> Memulihkan semula pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki.  
>> Memulihkan luka dan lecur

SEKIRANYA ANDA INGIN MENCUBA SUPPLEMENT SHAKLEE, BOLEH HUBUNGI SAYA DAN KONSULTASI YANG BERTERUSAN DAN EKSKLUSIF AKAN DIBERIKAN PERCUMA HANYA UNTUK PELANGGAN BLOG Juhaidajoe. :)

Shaklee Independent Distributor [1082620] 
Call / Sms /  :013-5000902 /Whatsapp:013-5000901 
FB:  Juhaid Joe (Boleh PM untuk sebarang pertanyaan)

 


No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...