Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Monday, April 21, 2014

Set Kurus Shaklee Terbaik Untuk Ibu Menyusu

Unknown | 5:11 PM |
Salam petang semua..
Wanita kini seringkali menginginkan bentuk badan yang cantik,slim supaya dapat menambat hati suami..Saya percaya ramai ibu yang lepas bersalin di luar sana pasti ingin mengembalikan bentuk badan slim kan..Biasa la ibu lepas bersalin ni ambil masa sedikit la untuk mngembalikan bentuk badan macam dolu2 balik kan...Tambah kepada mereka yang menyusu anak sepenuhnya,memang sah2 lah tak boleh ambil sebarang ubat nak langsing ni kan..

Sebenar menyusukan bayi tidak membuat berat badan naik..malah ibu menyusukan bayi ni dapat mengurangkan berat badan secara neutral sahaja dengan mnyusukan bayi ..Menurut kajian ibu yang menysukan anak lebih mudah menurukan berat badan,berbanding ibu yang tidak menyuskan anak,ini kerana apabila anak menyusu ia mampu membakar 200-500 kalori setiap sesi penyusuan.

Sebenarnya ada suplemen dari Shaklee dapat membantu ibu menyusu yang ingin menurunkan berat badan dan yang nak slim tu.. Kurus dengan cara yang sihat, dalam masa yang sama susu badan tidak berkurang dan insyaAllah makin bertambah.

Kelebihan Set kurus shaklee untuk ibu menyusu?
  • Set ini membantu menurunkan berat badan yang berlebihan secara selamat dan efektif.
  • Alfalfa dan ESP juga bertindak sebagai milkbooster dan mampu membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu. Jadi tak perlu risau susu berkurang atau merudum sewaktu mengambil set kurus shaklee ini.
  • Alfalfa membantu masalah sembelit tetapi ibu-ibu hendaklah konsisten minum air 2-3 liter sehari.
  • Bonusnya, ibu-ibu lebih bertenaga, kulit semakin cantik dan berseri selepas mengambil set kurus shaklee ini





Bagaimana Set Kurus Shaklee ini berfungsi?
  1. Lecithin – berfungsi membakar lemak berlebihan dalam badan
  2. Alfalfa – berfungsi sebagai detox untuk menyingkirkan toksin berlebihan serta membuang lemak yang telah dipecahkan dan turut bertindak sebagai milkbooster
  3. Omega Guard - Meningkatkan hormon Leptin yang mengawal selera makan,Membakar Lemak dengan lebih cepat,Meningkatkan metabolisme.Juga
    Bayi tidak mampu menghasilkan DHA mereka sendiri, mereka memperoleh DHA daripada susu ibu.Pakar mencadangkan supplement Omega 3 kepadaibu-ibu yang menyusu.
  4. ESP – protein soya terbaik yang membantu ibu merasa kenyang, membantu pembakaran kalori 35% lebih tinggi dan merupakan milkbooster terbaik untuk ibu menyusu .

So kepada ibu2 menyusu di luar sana,,anda usah rungsing ya untk dapatkan badan slim yang diidamkan...Jom dapatkan set kurus shaklee untuk ibu menyusu sekarang!!

Insyaallah anda akan mendapat tip eksklusif dari saya dan konsultasi yang berterusan :)


Shaklee Independent Distributor [1082620]
Call / Sms /  :013-5000902 /Whatsapp:013-5000901
FB:  Juhaida Joe











No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...