Read more: http://www.ciktom.com/tutorial-pasang-butang-tweet-plus-one-share-dan-like-facebook-blogspot/#ixzz2mBdRtwHf

Wednesday, April 30, 2014

Testimoni masalah gatal-gatal..masalah selesai dengan Vitamin Shaklee

juhaida joe | 12:32 AM |
Mesti ada diantara anda di luar sana yang mengalami masalah seperti gatal2,alergik dan sebagainya..Dengan keadaan sekeling yang sering terdedah dengan kotoran terjadinya masalah seperti gatal2 pada kulit,nak-nak terkena kepada mereka yang mepunyai kulit yang agak sensitif..


Hari ni saya nak kongsi satu testimoni yang mengalami masalah kulit gatal2,sesetengah orang boleh settle gatal dengan ubat-ubatan klinik atau farmasi..dan ade juga yang tak jalan langsung dengan ubat2 ni..

Salah satu cara nya ialah anda di luar sana yang mengalami masalah yang sama ,,yang dah pergi klinik sana sini,sapu krim macam2 tapi tak sembuh jugak,apa kata anda tukarkan kepda pemulihan dengan Vitamin Semulajadi..Insyaallah masalah anda kan berkurangan :)

Jom Kita lihat apa kata penguna yang telah berjaya menyelesaikan masalah gatal kulit nya dengan Vitamin Shaklee iaitu ESP,Vitamin C & Alfalfa.>>

"Salam semua..nak share testimoni sendiri..dekat 5 bulan merana sakit tangan dan gatal2..sampai luka dan merekah.semua klinik pergi..swasta dan kerajaan..tetap x elok.masa pergi klinik nak ambil ubat hilangkan gatal..nurse beri injection smpai saya pengsan..huhu.masa tu masih menyusukan anak dgn susu badan..seksa sangat rasa..baru2 nie try esp + vita c +alfalfa..alhamdulillah..korg boleh tgk result dia sendiri..saya betul2 gembira dengan perubahan sekarang."








Insyaallah..Tak salah kita mengeluarkan wang sedikit untuk kesihatan yang berpanjangan...Jom Kita bervitamin dengan Vitamin Semulajadi Shaklee !!

SEKIRANYA ANDA INGIN MENCUBA SUPPLEMENT SHAKLEE, BOLEH HUBUNGI SAYA DAN KONSULTASI YANG BERTERUSAN DAN EKSKLUSIF AKAN DIBERIKAN PERCUMA HANYA UNTUK PELANGGAN BLOG Juhaidajoe. :)


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
 
 
Shaklee Independent Distributor [1082620]
Call / Sms /  :013-5000902 /Whatsapp:013-5000901
FB:  Juhaida Joe
 


No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...